تاریخ انتشار : شنبه 4 فروردین 1403 - 20:32
کد خبر : 79596

معاون برنامه‌ریزی و توسعه ایمپاسکو :

هدف، افزایش جذب سرمایه در بخش معدن در راستای افزایش تولید و اشتغال است

هدف، افزایش جذب سرمایه در بخش معدن در راستای افزایش تولید و اشتغال است
اخبار پولی مالی-معاون برنامه‌ریزی و توسعه ایمپاسکو گفت: یکی از اهداف شرکت بر مبنای اصل ۴۴ قانون اساسی و بند ت ماده ۳۵ قانون رفع موانع تولید جذب و هدایت سرمایه‌های بخش خصوصی به سمت معدن و صنایع معدنی است که این هدف در سال گذشته به خوبی محقق شد.

به گزارش اخبار پولی مالی، محمدرضا کریمی معاون برنامه ریزی و توسعه و عضو هیات مدیره شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران عنوان کرد: یکی از روش‌های هدایت سرمایه‌های بخش خصوصی در راستای افزایش تولید و اشتغال بهره مندی از توانمندی‌های فنی و مالی بخش خصوصی در اکتشاف، تجهیز و استخراج محدوده‌های معدنی است که این امر در سال ۱۴۰۳ و با توجه به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» با جدیت بیش از پیش پیگیری خواهد شد.

وی افزود: کارخانه طلای کوه دم با پشت سر گذاشتن مراحل طراحی و اجرا و با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال، اوایل سال جاری افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

کریمی تاکید کرد: عملیات طراحی، تجهیز و آماده سازی معدن و احداث کارخانه تولید طلا با ظرفیت سالانه ۲۰۰ کیلوگرم شمش طلا با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی (شرکت زر کاو پاسارگاد) انجام شده است.

وی ادامه داد: معدن طلای کوه دم دارای پروانه بهره‌برداری به نام شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و با ظرفیت استخراج سالانه ۱۴۰ هزار تن کانسنگ طلا است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه ایمپاسکو در پایان خاطرنشان کرد: عیار میانگین کانسنگ طلای این معدن که در شهرستان اردستان استان اصفهان واقع شده، ۱.۴ گرم بر تن است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.