تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1401 - 9:38
کد خبر : 40980

نقش باشگاه مشتریان در عملکرد موفق بیمه پارسیان

نقش باشگاه مشتریان در عملکرد موفق بیمه پارسیان
اخبار پولی مالی_ باشگاه مشتریان به عنوان واحد ارتباط با افراد یا سازمان ها تعریف می شود تا ارتباط مستقیم و منظمی بین این اعضا برقرار شود.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از اخبارپول، یکی از رسالت‌هایی که یک شرکت موفق برعهده دارد، راه‌اندازی باشگاه مشتریان است. به طوری که ترکیبی از ابزارهای بازاریابی رابطه‌ای، برای جذب و حفظ مشتریان به کار گرفته شود تا مشتریان وفادار یک مجموعه در کنار هم جمع شده و ضمن دریافت خدمات و امتیازات ویژه، به رشد، توسعه و ماندگاری شرکت نیز کمک کنند. براساس مفهوم بازاریابی رابطه‌ای، هم اکنون تمرکز شرکت تنها بر جذب مشتریان جدید نبوده، بلکه تمرکز اصلی بر گسترش روابط با مشتریان فعلی و حفظ آنها است.
بر همین اساس، باشگاه مشتریان به عنوان واحد ارتباط با افراد یا سازمان ها تعریف می شود تا ارتباط مستقیم و منظمی بین این اعضا برقرار شود.
در حقیقت باشگاه مشتریان یکی از مهمترین ابزارهای استراتژیک است که یک شرکت می‌تواند از آن برای محافظت از مشتریان خود استفاده کند. گروه هدف اصلی باشگاه مشتریان باید مهمترین مشتریان باشند، یعنی آن دسته از مشتریانی که بخش عمده ای از کسب و کار را تشکیل می‌دهند، زیرا ایجاد این روابط، تضمینی برای موفقیت یک شرکت است. باشگاه مشتریان به عنوان زیرساخت مناسبی برای افزایش فراوانی تعاملات بین شرکت و مشتری خواهد بود.
در باشگاه مشتریان بیمه پارسیان، بیمه‌گزاران بر حسب امتیازهای کسب شده رتبه بندی و براساس رتبه خود از مزایا و تخفیفات ویژه و جوایز ارزنده بیمه پارسیان در سایر رشته‌های بیمه‌ای برخوردار خواهند شد.
براین اساس دارندگان انواع بیمه نامه های بیمه پارسیان پس از رتبه‌بندی برحسب امتیازات کسب شده از مزایای ویژه‌ای در سایر رشته ها از جمله آتش سوزی، اتومبیل، حوادث و درمان و حتی درمان تکمیلی انفرادی نیز بهره‌مند خواهند شد.
در باشگاه مشتریان بیمه پارسیان، ایجاد ارتباطات دوسویه و فضای تعاملی برای کسب آگاهی از نیازها و خواسته‌‌‌های مشتریان، توسعه و خلق خدمات و محصولات جدید متناسب با نیازها و خواسته‌‌‌های مشتریان، ارائه پاداش‌های متنوع از طریق ایجاد زنجیره تامین کاملی از خدمات گروه پارسیان و شرکای تجاری معتبر، ایجاد تجربه متمایز و جذاب برای اعضای باشگاه در ازای گسترش فعالیت‌ها در باشگاه و افزایش رضایت و وفاداری مشتریان مدنظر قرار گرفته است.
در همین حال، به منظور تحقق اهداف این شرکت تمامی فعالیت‌های بیمه ‏ای را حول محور گروه های مختلف بیمه ‏گزاران ساماندهی کرده و می ‏کوشد تا رفتار و فرهنگی را در ساختار شرکت ایجاد کرده و توسعه دهد که نهایتاً به رضایت بیشتر بیمه‏ گزاران و وفاداری آنان به شرکت منتهی شود.
نحوه استفاده از مزایای باشگاه مشتریان شرکت بیمه پارسیان، بر اساس شاخص‌ها، سطوح امتیازی و سناریوهای بیمه‌ای طراحی شده است که مشتریان به راحتی می‌توانند با مراجعه به سامانه باشگاه مشتریان امتیاز کسب شده خود را رویت کرده و مطابق با امتیاز خود از تسهیلات آن استفاده کنند و یا می‌توانند با خرید بیمه نامه یا پرداخت اقساط، امتیاز خود را افزایش دهند.
برخی از مزایا و تسهیلات باشگاه مشتریان بیمه پارسیان عبارتند از: بسته هدیه، کارت هدیه، تخفیف‌های بیمه‌ای، اتصال به سامانه های استارتاپ‌ها جهت دریافت تخفیف مانند مجموعه فروشگاه رفاه، شهروند، حمل و نقل، خدمات اینترنتی،گردشگری و مجموعه هتل ها، خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس، مجموعه فرهنگی و ورزشی، مجموعه رستوران ها، پوشاک، تجهیزات پزشکی، آرایشی و بهداشتی، خدمت انتشارات،خدمات آموزشی و غیره.
سطوح باشگاه مشتریان بیمه پارسیان دارای ۵ سطح ، الماس، طلایی، نقره ای، برنزی و عادی است که مشتریان می توانند متناسب با سطح و امتیاز خود، از انواع مزایا و تسهیلات بهره‌مند شوند. بازه امتیازی هر سطح در بخش راهنمای سایت باشگاه مشتریان بیمه پارسیان قابل مشاهده است.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.club.parsianinsurance.com مراجعه کنند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.