تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 12:32
کد خبر : 53479

نحوه فروش متری مسکن در بورس کالا

نحوه فروش متری مسکن در بورس کالا
اخبار پولی مالی_ در فروش متری مسکن در بورس کالا فرد به مرور زمان می‌تواند، خانه دار شود.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از کالاخبر، مهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در برنامه خبری «تهران ۲۰» درباره موضوع فروش متری مسکن گفت: فروش متری مسکن از منابع خُردی که دارد، استفاده می‌کند و بیشتر در زمینه مسکن استطاعت پذیر است؛ به طوری که طرح آن تدوین شده و از طریق شورای شهر تهران و تصویب آن فروش متری مسکن آغاز می‌شود.

وی گفت: هدف این است که منابع خرد مردم را به سمت تولید مسکن بیاوریم که هم مردم از این طریق صاحب خانه شوند و هم منابع خُرد در مسیر ساخت مسکن به کار گرفته شود. این مسکن‌ها در بورس کالا عرضه و در قالب اوراق سلف اسلامی ارائه می‌شود.

جزئیات فروش متری مسکن در بورس کالا

هدایت همچنین در توضیح بیش‌تر درباره فروش متری مسکن در بورس کالا اظهار کرد: در فروش متری مسکن در بورس کالا فرد به مرور زمان می‌تواند، خانه دار شود. با فروش متری مسکن در بورس کالا، منابع خُرد به سمت تولید می‌رود و مردم به خانه دار شدن امیدوار می‌شوند.

مدیرعامل نوسازی شهر تهران تاکید کرد: فروش متری مسکن روی پلتفرم بورس کالا انجام خواهد شد و سال گذشته، زیر ساخت‌های این کار را انجام دادیم. تلاش کردیم پروژه‌هایی که در بورس کالا عرضه می‌کنیم، پروژه‌هایی باشد که همه آنها، پروانه و سند داشته باشند و فوندانسیون آن هم ریخته شود، که مردم رشد این پروژه‌ها را ببینند و به سرمایه گذاری امیدوار شوند.

هدایت در ادامه صحبت‌هایش گفت: وقتی پروژه تمام شد و فرد مقداری از خانه را خریداری کرد یا خود را به مرحله‌ای می‌رساند که بتواند یک واحد خریداری کند و اگر نتوانست ما یک بازار گردان داریم که درصد خانه خریداری شده در بورس کالا را به قیمت روز از مالک خریداری می‌کند و فرد می‌تواند پول را در پروژه‌های جدید سرمایه گذاری کند و با انجام این کار در نهایت می‌تواند در یک پروژه خانه دار شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با تاکید اینکه مسکن موتور محرک اقتصاد کشور است. خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری و خرید مسکن در بورس کالا باعث می‌شود که پول و سرمایه به جای بازار ارز به سمت تولید و اشتغال حرکت کند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.