تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 - 13:03
کد خبر : 8226

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست:

مبین انرژی، دغدغه سازمان حفاظت محیط زیست رفع کرد

مبین انرژی، دغدغه سازمان حفاظت محیط زیست  رفع کرد
اخبار پئلی مالی- اقدامات مبین انرژی، کمک شایانی به رفع دغدغه سازمان حفاظت محیط زیست در عسلویه کرده است.

به گزارش اخبار پولی مالی، علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، در راس هیاتی از واحد تصفیه پساب‌های صنعتی شرکت مبین انرژی خلیج فارس بازدید کرد.
بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت مبین انرژی خلیج فارس، علی سلاجقه در این بازدید که با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر و دیگر مسئولین این سازمان و همچنین مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، انجام پذیرفت، از نزدیک با اقدامات و فعالیت‌های شرکت مبین انرژی خلیج فارس در پاکسازی آلاینده‌های زیست محیطی، آشنا شد.
وی پس از بازدید از بخش‌های مختلف واحد تصفیه پساب، در جلسه‌ای ضمن تشکر از عملکرد مبین انرژی، اظهار داشت: هرچند که مسئولیت تصفیه پساب‌های صنعتی فاز یک پتروشیمی‌ها را مبین انرژی بر عهده دارد، لیکن با توجه به شرایط موجود وعدم وجود جایگزین مطمئن در منطقه، پساب‌های بعضی پتروشیمی‌های فاز دوم هم در همین شرکت تصفیه می‌شود.
معاون رئیس‌جمهور همچنین به آلایندگی برخی فازهای پالایشگاهی اشاره کرد و افزود: شرایط شرکت‌های پتروشیمی با وجود واحد تصفیه مبین، دغدغه سازمان حفاظت محیط‌زیست را مرتفع کرده، اما نیاز است با پیگیری سازمان و منطقه ویژه و تسریع در روند تکمیل تصفیه خانه دماوند، کار اساسی صورت پذیرد.
گفتنی است شرکت مبین انرژی خلیج فارس در سال‌های مختلف گواهینامه‌های مختلف‌عدم آلایندگی و برگزیده صنعت سبز را از سازمان حفاظت محیط زیست دریافت کرده است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.