تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1402 - 17:59
کد خبر : 55659

قدردانی از نمایندگان برتر شعبه اشخاص ساری بیمه پاسارگاد

قدردانی از نمایندگان برتر شعبه اشخاص ساری بیمه پاسارگاد
اخبار پولی مالی_ مراسم تقدیر از نمایندگان و مدیران برتر فروش بیمه نامه عمر و تأمین آتیه طی دوره زمستان سال ۱۴۰۱ شعبه اشخاص ساری در روز ۱۰ خرداد ماه و همزمان با ولادت امام رضا(ع) در دفتر مدیریت استان مازندران برگزار شد.

به گزارش اخبار پولی مالی، در این مراسم که با حضور اصغر گنجیان مدیریت منطقه ۱۰، کریم محمدزاده معاون مدیر منطقه ۱۰ ، مینا درویشی رئیس شعبه اشخاص و مدیران ارشد شرکت برگزار شد، ابتدا فرهاد سلمانی معاون شعبه اشخاص ساری ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم به نمایندگان و مدیران با اشاره به تعداد و حق بیمه قسط اول جشنواره زمستان ۱۴۰۱ شعبه اشخاص ساری ابراز امیدواری نمود که برگزاری این جلسات باعث افزایش پرتفوی شرکت و همچنین ایجاد انگیزه در بین نمایندگان و مدیران شده است.

وی در ادامه افزود شرکت بیمه پاسارگاد از اسفند سال ۱۳۸۵ شروع به کار آن بوده و طبق سالنامه آماری بیمه مرکزی در سال ۱۴۰۰ شرکت بیمه پاسارگاد به لحاظ حق بیمه تولیدی رتبه چهارم را در بین شرکت های بیمه کسب نموده است و براساس اطلاعات اولیه دریافتی از بازار، شرکت توانسته در سال ۱۴۰۱ همچنان جایگاه چهارم را حفظ کند، سرمایه شرکت در بدو تاسیس ۴۵ میلیارد تومان بوده که در پایان سال ۱۴۰۱ به عدد ۵،۸۰۰ میلیارد تومان رسیده که بالاترین سرمایه ثبت شده در بخش غیردولتی صنعت بیمه در بورس ایران هست که حدود ۲۰% کل سرمایه ثبت شده بخش غیردولتی می باشد و جزء ۱۰ شرکت برتر بورسی از نظر بازار سرمایه در کشور در پایان سال ۱۴۰۱ می باشد.

رسیدن به این سرمایه بدون افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی توسط شرکت کار بسیار بزرگی می باشد که این مهم در شرکت بیمه پاسارگاد انجام گردیده است، همچنین سود شناسایی شده در صورتهای مالی شرکت برای سال ۱۴۰۱ حدود ۳،۳۰۰ میلیارد تومان بوده که در خصوص افزایش سرمایه در مجمع عمومی سالانه شرکت که در پایان خردادماه برگزار می‌شود احتمالا تصمیم گیری خواهد شد.

همچنین شرکت بیمه پاسارگاد در ارائه خدمات در پایان سال ۱۴۰۱ دارای ۹۰ شعبه (۶۷ شعبه عمومی و ۲۳ شعبه تخصصی اشخاص) با ۷۷۴ نفر پرسنل، تعداد ۲،۹۸۲ نماینده عمومی، ۳۳ مدیر ارشد، ۱۰۴ معاون مدیر ارشد، ۴۵۱ مدیر توسعه، ۲،۹۵۶ مدیر فروش و ۴۲،۲۸۱ نماینده فروش بیمه عمر در کشور با شرکت همکاری می‌کنند.

وی در ادامه افزود براساس گزارش و صورت های مالی در سال ۱۴۰۱ حق بیمه تولیدی شرکت حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان بوده که ۵۷ درصد آن مربوط به بیمه نامه عمروتامین آتیه می باشد، سهم بیمه نامه ثالث ۱۸ درصد، درمان ۸ درصد، مسئولیت و بدنه هر کدام ۴ درصد ، آتش سوزی،مهندسی و باربری هر کدام ۲ درصد و نفت و انرژی و همواپیما هرکدام ۱ درصد می باشد.

شعبه اشخاص ساری در سال ۱۴۰۱ با حق بیمه تولیدی ۱۳۳ میلیار تومانی در بین ۹۰ شعبه جایگاه ۱۷ را به خود اختصاص داده که با توجه به فروش فقط بیمه نامه عمروتامین آتیه در شعبه جایگاه آن مطلوب می باشد.

وی افزود توفیقات به دست آمده برای شعبه اشخاص ساری و شرکت بیمه پاسارگاد دست یافتنی نبود مگر با کمک و تلاش شما نمایندگان و مدیران گرامی.

همچنین در این مراسم نمایندگان و مدیران برتر به ارائه طرح و نظرات خود در خصوص راهکارهای افزایش پرتفوی پرداختند.

در ادامه مدیریت منطقه۱۰ – استان مازندران ضمن خوش آمد گویی و تبریک ولادت شمس الشموس امام الرئوف آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام به مدیران و نمایندگان محترم کسب جایگاه برتر جشنواره سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۱ و انتخاب به عنوان برترین ها در شعبه اشخاص ساری تبریک گفته و افزود: تحول خواهی، به معنی گرایش مستمر به سمت بهتر شدن باید هدف همه ما قرار گیرد و به داشته های خودمان اکتفا نکنیم و با همه ابزارهای موجود به سمت بهتر شدن و مقصد عالی گام برداریم. همچنین ضمن تبریک به نفرات برتر در خصوص کسب جایگاه برتر فروش در سال گذشته ، آرزوی تلاش مجدانه و توفیقات روزافزون برای این عزیزان از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

در پایان مراسم از نمایندگان و مدیران برتر طی زمستان ۱۴۰۱ به شرح زیر تقدیر شد.

نفرات برتر نمایندگان فروش:

نفر اول : فاطمه قلی زاده کد ۲۲۹۸۹۳

نفر دوم : سمیه صادقی کد ۹۸۴۷۹

نفرات برتر مدیران فروش:

نفر اول: صغری واحدی کد ۳۱۳۵

نفر دوم: حسن نوری کد ۲۲۳۷

نفرات برتر نمایندگان عمومی:

نفر اول: محبوبه خانجانی کد ۲۸۵۱

نفر دوم : فریبا خدادادیان ۸۵۴۷

نفرات برتر مدیران توسعه:

نفر اول:زهرا قلی زاده کد ۵۰۳

نفر دوم:مرضیه رحیمی کد ۴۶۴

نفر سوم:جلال کوهستانی ۳۳۹

نفر چهارم:فرشته داداشی ۴۸۹

نفرات برتر معاونین مدیر ارشد:

نفر اول: فرهاد دادشی کد ۶۶

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.