تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مهر 1400 - 10:45
کد خبر : 3362

توسط شورای مدیران بیمه آسیا :

عملکرد شش ماهه بیمه آسیا بررسی شد

عملکرد شش ماهه بیمه آسیا بررسی شد
اخبار پولی مالی- شورای مدیران بیمه آسیا به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد شش ماهه این شرکت برگزار شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در نشست شورای مدیران بیمه آسیا ضمن تسلیت ایام سوگواری رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) اظهار داشت: امسال با استفاده از فرصت ها و ظرفیت های خود، می توانیم با بررسی دقیق نقاط ضعف و قوت شرکت، خدمات شایسته بیمه ای را به مردم ارائه کنیم.

مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به عملکرد مناسب شرکت درشش ماهه اول سال جاری و تقدیر از تلاش ارزنده کارکنان و نمایندگان در این مدت، تقویت شبکه فروش و استفاده حداکثری از ظرفیت نمایندگان در کنار جدی بودن در کنترل و نظارت را مورد تاکید قرار داد.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا با تصریح بر هماهنگی هر چه بیشتر بین مدیریت ها و سایر بخش های شرکت برای جذب حداکثر پرتفوی مناسب و پرهیز از فعالیت جزیره ای، گفت: می بایست برای تحقق برنامه های شرکت، هدف گذاری کنیم و برنامه ریزی دقیق را در دستور کار قرار دهیم.

در این جلسه، معاونین مدیرعامل و مدیران، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت شش ماهه، برنامه های آتی حوزه خود را تشریح کردند.

گفتنی است، در جلسه شورای مدیران بیمه آسیا که با موضوع بررسی عملکرد شش ماهه شرکت برگزار شد، اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران و مشاوران مدیرعامل حضور داشتند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.