تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1400 - 10:30
کد خبر : 2330

باباکردی اعلام کرد:

سرمایه گذاری بیمه تعاون بر روی صنعت ساختمان + ویدئو

سرمایه گذاری بیمه تعاون بر روی صنعت ساختمان + ویدئو
اخبار پول مالی- شرکت بیمه تعاون یک واحد مشاوره طراحی با همکاری مهندسان ساختمان راه اندازی کرده است.

به گزارش اخبار پولی مالی، محمد بابا کردی، سرپرست معاونت فنی بیمه تعاون در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان به خبرنگار ما گفت: شرکت بیمه تعاون با توجه به اهمیت و ضرورت صنعت ساختمان و اینکه بیمه نامه های زیادی با این حوزه مرتبط هستند، سرمایه گذاری های خوبی در بخش های منابع انسانی، نرم افزاری و سخت افزاری در این ارتباط انجام داده است.
وی ادامه داد: بیمه تعاون در مدیریت بیمه نامه های مهندسی و مسئولیت شرکت از چندین مهندس متخصص و کار آزموده در این حوزه بهره مند شده و بدین ترتیب بیمه نامه هایی مرتبط با صنعت ساختمان را با پوشش های کامل و با حق بیمه نامه های منطقی و کاملا فنی در اختیار بیمه گذاران قرار می دهد .
بابا کردی افزود: با سازمان نظام مهندسی ساختمان مذاکرات اولیه صورت گرفته و امیدواریم تا سه ماه آینده اجرایی شود، تا بتوانیم خدمات بیمه ای را به تمام اعضا نظام مهندسی چه حقیقی و چه حقوقی به صورت کامل ارایه دهیم.
سرپرست معاونت فنی بیمه تعاون گفت: در حال حاضر بیمه نامه ای که بیمه تعاون در اختیار بیمه گذاران قرار می دهد هم به صورت تکی و هم به صورت پکیج بیمه ای است.
وی در ادامه افزود: شرکت بیمه تعاون یک واحد مشاوره طراحی راه اندازی کرده است که همکاران شرکت در این واحد هم در حوزه مهندسی و هم در حوزه بیمه متخصص هستند و به اعضا سازمان نظام مهندسی مشاورهای لازم را جهت صدور بیمه نامه و خسارت می دهند، این کار باعث می شود که نیاز جامعه مهندسی کشور در این زمینه رفع شود./ الهام صدقی- اخبار پولی مالی

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.