تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1402 - 19:13
کد خبر : 79119

رونمایی از جدیدترین نمایشگر دیجیتال ال‌جی در نمایشگاه ISM 2024

رونمایی از جدیدترین نمایشگر دیجیتال ال‌جی در نمایشگاه ISM 2024
راه‌کارهای نوآورانه ال‌جی، کاربران را در صنایع و بخش‌های مختلف قادر میسازد تا برای تعامل و اطلاع رسانی،فضاهای دیجیتال یکپارچه ایجاد کند.

به گزارش اخبار پولی مالی، ال‌جی الکترونیکس (LG) راهکارهای پیشرفته خود در زمینه تابلوهای دیجیتال را در نمایشگاهIntegrated Systems Europe (ISE) 2024 در بارسلونا، اسپانیا، به نمایش گذاشت. ال‌جی طیف وسیعی از راهکارهای نمایشگر خود را که متناسب با نیازهای خرده‌فروشی، شرکت‌ها، آموزش و مهمان‌نوازی است،از جمله Micro LED، LED All-in-One،Transparent OLED و پلتفرم‌های مدیریت Cloud رونمایی کرد.

در بزرگترین غرفه ISE 2024‌، مجموعه نمایشگرهای micro LED ال‌جی سری MAGNIT در چندین بخش که صحنه‌های استفاده مختلفی را نشان می‌دهند، از جمله اتاق کنترل دیجیتال، فضای جلسات، سوئیت لوکس و استودیو تولید مجازی، به نمایش گذاشته شد. فناوری micro LED این شرکت، تولید صفحه‌نمایش‌هایی در مقیاس‌ بزرگ را امکان پذیر می کند که می‌توان آن‌ها را با توجه به نیازهای خاص کاربران و محیط‌های نصب آنها سفارشی سازی کرد. علاوه بر کیفیت تصویر فوق العاده با رنگ خیره کننده در زاویه دید گسترده، فناوری micro LED ال‌جی آزمایش‌های سختی را برای گسترش شعله سطح و سازگاری الکترومغناطیسی پشت سر گذاشته است.
MAGNIT All-in-One ال‌جی که برای اتاق‌های کنفرانس ایده‌آل است، دارای کنترل‌های قابل دسترس آسان، بلندگوهای داخلی و یک کنترلر برای استفاده راحت و ساده از آن است. راهکارMicro LED ال‌جی برای اتاق‌های کنترل شرکتی که دارای صفحه‌نمایش‌های بزرگ و قابلیت‌های نظارت مداوم هستند، و همچنین راهکار LG MAGNIT برای استودیوهای تولید مجازی، بازتولید دقیق تصویر و سازگاری با تجهیزات مختلف فیلم‌سازی مناسب می‌باشند. نمایشگرهای Micro LED ال‌جی برای مجموعه های لوکس از پردازنده α۹ (Alpha) AI برای ارائه تجربه¬ی تماشایی فوق‌العاده و کیفیت تصویر بهینه شده برای محتوا استفاده می‌شوند.
یک اتاق لوکس با LG MAGNIT 118 اینچی و راهکارهای ساینیج دیجیتال UHD 49، ۵۵ و ۶۵ اینچی که دارای قاب‌های جدید الهام گرفته از گالری‌های هنری (در سه رنگ شیک ارائه می‌شوند) تجربه‌ی سینمایی انحصاری را ارائه می‌دهد. با Apple AirPlay، مهمانان می‌توانستند محتوا را از آیفون یا آیپد خود، چه در قالب فیلم‌ و چه برنامه تماشا کنند یا هر چیزی را که در دستگاه‌های اپل خود دارند، از جمله عکس‌ها، ویدیوهای شخصی، بازی‌ها و موارد دیگر، مستقیماً روی تلویزیون‌های ال‌جی هتل جابه‌جا (استریم) کنند. مهمانان به سادگی پس از ورود به اتاق، یک کد QR منحصر به فرد روی صفحه نمایش را اسکن کردند تا آیفون یا آیپد خود را به صورت خصوصی و ایمن برای مدت اقامتشان مستقیماً به تلویزیون اتاق متصل کنند.
اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.