تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1402 - 9:08
کد خبر : 70609

در 6 ماهه نخست سالجاری محقق شد؛

رضایت رازی از رشد سود ۲۶۹ درصدی

رضایت رازی از رشد سود ۲۶۹ درصدی
اخبار پولی مالی_ بیمه رازی که این روزها پنج چرخش استراتژیک به مدیریت علی جباری را بر پیشخوان عملکرد خود دارد، توانسته صورت‌های مالی قابل قبولی برای 6 ماهه نخست سال جاری به خصوص در سود خالص و درآمدهای بیمه‌ای ارائه دهد.

به گزارش اخبار پولی مالی، بیمه رازی که این روزها پنج چرخش استراتژیک به مدیریت علی جباری را بر پیشخوان عملکرد خود دارد، توانسته صورت‌های مالی قابل قبولی برای ۶ ماهه نخست سال جاری به خصوص در سود خالص و درآمدهای بیمه‌ای ارائه دهد.

این شرکت یک هزار و ۹۰۴ میلیارد تومانی در دوره زمانی مورد اشاره، سود خالص معادل۹۰میلیارد تومان (به ازای هر سهم ۴۷ ریال) شناسایی کرده که مقایسه سود محقق شده با مدت مشابه در سال ۱۴۰۱، بیانگر افزایش ۲۶۹ درصدی آن است.

در ارزیابی دیگر، شاخص درآمد حق بیمه ناخالص با رشد ۸۵ درصدی از یک هزارو ۲۵۹ میلیارد تومان به ۲هزارو ۳۲۸ میلیارد تومان رسیده که منجر به تحقق حق بیمه خالص (سهم نگهداری) یک هزار و ۹۳۷ میلیارد تومانی شده است، رقمی که نسبت به مدت مشابه قبل رشد ۱۰۹ درصدی را به رخ می‌کشد.

درآمدهای بیمه‌ای نیز به عنوان یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی عملکرد شرکت، رشد ۱۱۷ درصدی را رقم زده و طی آن ۲ هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان عاید مجموعه شده است.

در مقابل خسارت و مزایای پرداختی خالص با افزایش ۱۹۳ درصدی حکایت از پرداخت یک هزار و ۴۷۶ میلیارد تومان خسارت به بیمه گذاران و به تعبیری عمل به تعهد دارد.
در این میان هزینه‌های بیمه‌ای هم رشد ۹ درصدی را به ثبت رسانده و به این ترتیب سود ناخالص فعالیت‌های بیمه ای با ۱۰۰ درصد افزایش نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۱ به ۳ هزار میلیارد تومان بالغ شده است.

“ورازی” از ابتدای سال ۱۴۰۰ با توجه به پنج چرخش استراتژیک مسیر جدیدی را برای خود ترسیم و در بازارهای هدف به ویژه رشته‌های باربری، انرژی، مهندسی و زندگی جایگاه قابل توجهی را از آن خود کرده و به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه، توان و تمرکز خود را معطوف به ارائه خدمات به‌روز بر بستر اینترنت قرار داده است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.