تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آذر 1401 - 10:23
کد خبر : 36051

سخنگوی دولت:

رشد ۲۶۹ درصدی تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی

رشد ۲۶۹ درصدی تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی
اخبار پولی مالی_ سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی با خبرنگاران از رشد 269 درصدی تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی خبر داد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی با خبرنگاران با بیان اینکه حرکت جهادی برای ساماندهی انبارهای اموال تملیکی از یکسال پیش و با بازدید ریاست محترم جمهوری از انبارهای اموال تملیکی در بوشهر آغاز شده است، اظهار داشت: از یکسال پیش به منظور رفع موانع قانونی لایحه‌ای برای اصلاح قانون تاسیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و اساسنامه آن تنظیم و با قید دو فوریت به مجلس ارائه شد و منتظریم تا هرچه سریعتر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی آن را بررسی و تصویب نمایند، تا سرعت اصلاحات در این مجموعه بیشتر شود.

بهادری جهرمی در ادامه خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا ابتدای آذرماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته ارزش تعیین تکلیف کالا بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان و با رشد ۲۶۹ درصد مواجه بوده است.

وی افزود: طی یکسال گذشته توسعه و تجهیز انبارهای ۱۴ استان به مساحت ۱۳ هزار متر مربع بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان صورت گرفته است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.