تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 - 10:18
کد خبر : 43786

حضور دبیرکل سندیکای بیمه گران در جلسه شورای هماهنگی خراسان رضوی

حضور دبیرکل سندیکای بیمه گران در جلسه شورای هماهنگی خراسان رضوی
اخبار پولی مالی_ جلسه شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان خراسان رضوی با حضور کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و مدیران شعب شرکت های بیمه استان در سالن کنفرانس شرکت بیمه دی استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، در این جلسه شریعتی رئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه به همراه مدیران شعب استان، گزارشی پیرامون فعالیت های شورای هماهنگی استان ارائه و آخرین فعالیت های بیمه گری، چالش ها و فرصت های پیش رو در استان خراسان رضوی را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.

در ادامه دبیرکل سندیکای بیمه گران ضمن تشکر از مدیران شرکت های بیمه استان، خدمتگزاری به مردم و پرداخت به موقع خسارت ها به بیمه شدگان را با رعایت اصول حرفه ای و اخلاقی از وظایف مهم شرکت ها دانستند.

کریمی به تلاش های سندیکای بیمه گران در راستای افزایش ضریب نفوذ بیمه و هماهنگی با قوای سه گانه مجریه، قضاییه و مقننه اشاره کرده و گفتند: تعامل مثبتی که هم اکنون با مجموعه های فوق به وجود آمده، افق روشنی را جهت بهبود امور بیمه گری نشان می دهد.

وی همچنین با اشاره به تشکیل ۵۲ میلیون پرونده خسارت در صنعت بیمه در سال ۱۴۰۰، ارائه این خدمات را گامی مثبت در جهت رضایتمندی مشریان و امنیت جامعه دانستند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.