تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 - 17:38
کد خبر : 37049

تمدید طرح بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه در بیمه حافظ

تمدید طرح بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه در بیمه حافظ
اخبار پولی مالی_ طرح بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم بیمه شخص ثالث برای تمامی وسایل نقلیه زمینی بر اساس بخشنامه بیمه مرکزی، در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه تا پایان آذر ماه در بیمه حافظ تمدید شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ، جرایم بیمه شخص ثالث تمام وسایل نقلیه موتوری، تا پایان آذرماه بخشیده می‌شود. بنابراین، کسانی که تا پایان آذر ماه ۱۴۰۱ برای دریافت بیمه‌نامه مراجعه کنند، بدون نیاز به پرداخت جریمه، می‌توانند بیمه‌نامه خود را دریافت کنند.

پیش از این، طرح یاد شده که از ۱۵ آبان تا ۱۳ آذر اجرا شد تنها برای دارندگان موتورسیکلت و ماشین آلات کشاورزی بود که بنا به بخشنامه جدید بیمه مرکزی این طرح برای تمامی وسایل نقلیه زمینی تا ۳۰ آذر ۱۴۰۱ تمدید شد.

لازم به ذکر است، میزان جریمه تاخیر در تمدید بیمه نامه بر اساس قانون تا ۱۰۰ درصد کل حق بیمه حسب میزان تاخیر در تمدید امکان پذیر است و متقاضیان می توانند از فرصت بخشودگی جرائم پیش رو بهرمند شوند.

متقاضیان و حائزین شرایط، می‌توانند با مراجعه به شعب و نمایندگی های شرکت بیمه حافظ از بخشش جریمه بیمه برخوردار شوند. بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث ۱۴۰۱ برای تمامی دارندگان وسایل نقلیه زمینی قابل اجرا است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.