تاریخ انتشار : شنبه 20 شهریور 1400 - 11:28
کد خبر : 3243

تا پایان ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ صورت گرفت:

تمدید بیمه های فاقد اعتبار صندوقهای سلامت همگانی و روستاییان

تمدید بیمه های فاقد اعتبار صندوقهای سلامت همگانی و روستاییان
اخبار پولی مالی-امکان پوشش بیمه صندوقهای سلامت همگانی و روستایی و عشایری به صورت غیر حضوری تمدید شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت، داود حاج قاسمعلی،مدیر کل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت، گفت: بیمه های فاقد اعتبار صندوقهای سلامت همگانی و روستاییان و عشایر تا پایان ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به صورت خودکار تمدید شده است و با توجه به شیوع بیماری کرونا برای جلوگیری از تردد بیمه‌شده ها و تحقق دولت الکترونیک امکاناتی فراهم شده است که به صورت غیرحضوری و با مراجعه به سامانه مربوطه پوشش بیمه این گروه توسط فرد سرپرست بیمه شده قابل تمدید است.
وی افزود: در حال حاضر سامانه های bimehsalamatiranian.ir و http://eservices.ihio.gov آماده شده است و بیمه شده هایی که تاریخ اعتبار آنها پایان شهریور ماه است می‌توانند کد ملی سرپرست خانوار را وارد و بسیاری از اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنند.
مدیر کل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت تصریح کرد: هم چنین این امکان فراهم شده است که بیمه شده ها دیگر به دفاتر پیشخوان برای تمدید پوشش بیمه ای روستایی و عشایری و سلامت همگانی مراجعه نکنند، لذا اگر بیمه آنها فاقد اعتبار باشد با مراجعه به همین سامانه می توانند بدون حضور آن را تمدید کنند و حتی می‌توانند در این سامانه عکس های خود را اصلاح و عکس جدید بارگذاری نمایند. بنابر این از تمام بیمه‌شدگان انتظار می رود که قبل از پایان شهریور از امکانات سامانه ایجاد شده استفاده کنند .

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.