تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1402 - 17:46
کد خبر : 76461

برگزاری سلسله نشست های پیاده سازی سیستم مدیریت پروژه بر پایه ISO 21502 در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان

برگزاری سلسله نشست های پیاده سازی سیستم مدیریت پروژه بر پایه ISO 21502 در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان
در راستای پیاده سازی سیستم مدیریت پروژه، منطقه ویژه اقتصادی پارسیان اخذ گواهینامه ISO 21502 را دستور کار قرار داد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان، در این راستا با حضور آقای دکتر رادمهر مشاور  سیستم مدیریت پروژه بر پایه ISO 21502 ، سلسله نشست های عارضه یابی و رفع چالش های موجود در این زمینه و همچنین پیاده سازی دفتر PMO با محوریت واحد برنامه ریزی و نظارت راهبردی، اقدام به برگزاری جلسات مشترک با واحدهای مختلف شرکت  جهت مساّله یابی و رفع چالش های مرتبط با پیاده سازی استاندارد مدنظر در دستور کار قرار گرفت.

 گفتنی است در این جلسات، فرآیندهای موجود واحدهای مرتبط نظیر مهندسی و زیرساخت، خدمات شهری، بهره برداری، منابع انسانی، بندر و HSE مورد بررسی، تبادل نظر و ارزیابی قرار گرفت.

شایان به ذکر است، پیاده سازی سیستم مدیریت پروژه که بر پایه ایزو ۲۱۵۰۲ بنا گذاشته شده است، منطقه ویژه اقتصادی پارسیان را قادر می­ سازد که از طریق موارد ذیل عملکرد پروژه های خود را در سطوح پروژه، بهبود بخشد:

-خط مشی و اهداف پروژه های خود را ایجاد و اجرا نماید.

-فرآیندهای سیستماتیک که مفهوم و مفاد سازمان را مورد ملاحظه قرار می دهند را برقرار نموده و ریسک ها، فرصت ها، قوانین و الزامات سازمان را مدنظر قرار می دهد.

-خطرات و ریسک های پروژه ها را در ارتباط با فعالیت های سازمان شناسایی نماید، برای حذف آن ها کوشش نماید یا برای کاهش اثرات بالقوه، کنترل هایی صورت دهد.

از سویی دیگر این اقدامات اطمینان می دهند که اعتبار سازمان به عنوان مجری شایسته برای اجرای اثربخش پروژه ها، بیشتر گردیده و می تواند مزایای مستقیم بیشتری نیز در برداشته باشد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.