تاریخ انتشار : دوشنبه 17 بهمن 1401 - 15:23
کد خبر : 43684

بر اساس بخشنامه بیمه مرکزی صورت گرفت؛

بخشودگی جریمه وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث در بیمه حافظ

بخشودگی جریمه وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث در بیمه حافظ
اخبار پولی مالی_ طرح «بخشودگی جریمه وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه نامه شخص ثالث» از 15 بهمن ماه تا پایان 19 اسفند ماه سال جاری در بیمه حافظ اجرا می شود.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ، طرح بخشودگی جریمه وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه نامه شخص ثالث بر اساس بخشنامه بیمه مرکزی، در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه در بیمه حافظ آغاز شد.

بخشودگی ۱۰۰ درصدی این طرح به مناسبت سالروز شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد مبارک ماه های رجب و شعبان برای کلیه وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه نامه اجرا خواهد شد.

بر اساس این بخشنامه، طرح یاد شده از تاریخ ۱۵ بهمن تاپایان روز ۱۹ اسفند ما سال جاری به مدت ۳۵ روز و صرفا در صورت خرید بیمه نامه به شخص تعلق خواهد گرفت. این شرایط خاص فقط برای کسانی است که به صورت یک ساله بیمه خود را خریداری کرده باشند.

متقاضیان و حائزین شرایط، می‌توانند با مراجعه به شعب و نمایندگی های شرکت بیمه حافظ از بخشش جریمه بیمه برخوردار شوند. بازه زمانی این بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث ۱۴۰۱ برای دارندگان وسایل نقلیه موتوری محدود است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.