تاریخ انتشار : یکشنبه 20 شهریور 1401 - 15:01
کد خبر : 27158

محمد رضا فرزین

بانک ملی ایران، پر توان در مسیر تحقق اهداف دولت

بانک ملی ایران، پر توان در مسیر تحقق اهداف دولت
اخبار پولی مالی- بانک ملی ایران در حالی وارد نود و چهارمین سالروز تاسیس خود می شود که نظام بانکی کشور بیش از هر زمانی نیازمند نقش آفرینی این بانک پیشرو است.

– محمد رضا فرزین مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت نود و چهارمین سالروز تاسیس این بانک پیامی به شرح زیر صادر کرد:
بانک ملی ایران در حالی وارد نود و چهارمین سالروز تاسیس خود می شود که نظام بانکی کشور بیش از هر زمانی نیازمند نقش آفرینی این بانک پیشرو است.
برنامه های دولت محترم برای اجرای اقتصاد مقاومتی و احیاء ظرفیت های تولید داخلی کشور و ایجاد زمینه های لازم برای بهبود شرایط عمومی و اقتصادی کشور ایجاب می کند تا بانک ملی ایران بار دیگر ظرفیت عظیم خود را به میدان آورده و در راستای حمایت از بخش تولید،پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان، گسترش و تسهیل زمینه برای مراودات با کشورهای خارجی و از جمله کشورهای دوست در منطقه و حمایت از اقشار مختلف مردم، با پرداخت تسهیلات خرد،قدم های بزرگ و موثری بردارد.
چنین چشم انداز و انتظاری از بانک ملی ایران با توجه به جایگاه تاریخی آن، به حق است.
آنچه امروز به نام نظام بانکی کشور می شناسیم، مرهون و وامدار بانک‌ملی ایران است. چرا که دانش بانکی به روز و جهانی با این بانک وارد کشور شد و ساختار نظام بانکی، در این بانک شکل گرفت.
در برهه های بعدی تاریخ نیز بانک ملی ایران، همواره نقشی تاریخی را در اقتصاد کشور بر عهده داشته است.نقش آفرینی این بانک در بازسازی آثار بر جا مانده از هشت سال دفاع مقدس و احیاء زیر ساخت های صنعتی و عمرانی کشور و برپا ساختن زیر ساخت های شهری که به رفاه همگانی ارتباط داشت، هرگز در تاریخ فراموش نمی شود.
ضمن تبریک نود و چهارمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران به مشتریان و همکاران محترم،امیدوارم امروز نیز بانک ملی ایران در این برهه تاریخی با الهام از نقش تاریخی خود بتواند با برنامه های مختلف تدوین شده و تکیه بر دانش و تجربه نیروی انسانی بی بدیلی که در اختیار دارد ،برگ زرین دیگری را بر تاریخ افتخارات خود بیفزاید و اقتصاد کشور را در مسیر ترسیم شده از سوی دولت محترم،به خوبی یاری رساند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.