تاریخ انتشار : دوشنبه 19 دی 1401 - 11:54
کد خبر : 40901

بازدید مدیرعامل بیمه میهن از شعبه قزوین

بازدید مدیرعامل بیمه میهن از شعبه قزوین
اخبار پولی مالی_ مدیرعامل بیمه میهن و هیئت همراه با هدف دیدار و گفتگو با کارکنان و نمایندگان شعبه قزوین صبح امروز از این شعبه بازدید کردند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه میهن، سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل بیمه میهن ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان و نمایندگان این شعبه، روند فعالیت ها و عملکرد شعبه را بررسی و از تلاشهای همکاران قدردانی کرد.

مدیرعامل بیمه میهن سیاست ها و برنامه های پیش روی این شرکت را تشریح کرد و گفت: ما در قبال حقوق و مطالبات بحق سهامداران و ذی نفعان شرکت مسئولیت و تعهد داریم و لازم است با عملکرد مثبت و مطلوب و تولید ارزش افزوده رضایت ایشان را جلب و خواسته ها و انتظارات آنان را برآورده سازیم.

شیخ الاسلامی با اشاره به بودجه ای که در ابتدای هر سال به شعب ابلاغ می شود؛ بیان کرد: رؤسا و سرپرستان شعب نباید اولویت کاری خود را صرفاً به فروش ثالث و درمان معطوف نمایند بلکه باید با اصلاح ترکیب پرتفوی، ساز و کار جدیدی برای فروش تعریف کنند و برای شرکت سودآور باشند.

مدیرعامل بیمه میهن در پایان با اشاره به موقعیت راهبردی استان قزوین به عنوان قطب صنعتی کشور با دارا بودن شهرک های صنعتی؛ گفت: این منطقه نقش پُررنگی در اقتصاد کشور دارد و از همکاران خواست ظرفیت های بیمه ای این منطقه را بخوبی شناسایی و با بازاریابی هوشمندانه و ارتباط تنگاتنگ با فعالان اقتصادی، صاحبان مشاغل و کسب و کارهای مختلف، آنان را به اخذ پوشش های بیمه ای ترغیب و نیازهای بیمه ای آنان را تأمین نمایند.

در این جلسه که ۷٫۳۰ امروز در شعبه قزوین برگزار شد، احد چگینی رئیس شعبه از عملکرد و فعالیت های همکاران و شبکه فروش گزارشی ارائه کرد و کارکنان و نمایندگان هم ضمن معرفی خود به بیان دغدغه ها و چالش ها پرداختند و مسائل و مشکلات خود را با مدیرعامل در میان گذاشتند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.