تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1400 - 16:25
کد خبر : 3590

در سفر یک روزه مدیرعامل بانک سینا به ساری مطرح شد:

افزایش سهم بازار بانک سینا با به کارگیری راهبردهای نوین

افزایش سهم بازار بانک سینا با به کارگیری راهبردهای نوین
اخبار پولی مالی- تمرکز ویژه بر بازاریابی و ارائه بهینه خدمات، عاملی مهم در توسعه زنجیره خدمات بانک سینا و ارتقاء سهم از بازارهای مالی است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل ازروابط عمومی، ایمانی مدیرعامل بانک سینا استان مازندران به ویژه شهر ساری را به دلیل برخورداری از بنادر فعال تجاری و صنعتی، مستعد رشد و توسعه سهم بازار بانک دانست و بکارگیری راهبرد ها و روش های جدید در بازاریابی را محور عمده رقابت ها معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی در سفر به شهر ساری ضمن شرکت در مراسم تکریم مدیر قبلی منطقه مازندران و نیز بازدید از شعب این منطقه با قدردانی از تلاش بی وقفه همکاران در ارتقاء شاخصهای عملکردی و رشد سهم بازار به عنوان نقش تعیین کننده در تحقق اهداف بانک گفت: با بهره گیری از ابزارهای مختلف ارتباطی و درک درست از بازارهای هدف، می توان زمینه افزایش سهم بازارهای مالی را فراهم و بهبود هرچه بیشتر در جایگاه رقابتی را ممکن ساخت.
وی بازاریابی هدفمند و تعامل با بنگاه های اقتصادی را زمینه ساز ورود مشتریان جدید دانست و خاطرنشان کرد: تمرکز ویژه بر بازاریابی و ارائه بهینه خدمات، عاملی مهم در توسعه زنجیره خدمات بانک و ارتقاء سهم از بازارهای مالی است.
مدیرعامل بانک سینا ضمن اشاره به اهمیت نقش همکاران شعب و ستاد در تحقق اهداف ترسیم شده افزود: نیروهای متخصص و دانش مدار، جزو دارایی ها و مهمترین مزیت رقابتی و از منابع مثمر ثمر بانک می باشند که باید با بهره گیری از الگوی های مشترک و تصمیم گیری های معقول از مهارت و دانش آنان استفاده کرد.
وی برنامه های عملیاتی و تراز بانک را مثبت اعلام کرد و افزود: کاهش پرونده های مطالباتی، جذب منابع ارزان قیمت و تعامل مناسب با مشتریان و بنگاه های اقتصادی از جمله موارد حائز اهمیتی است که مدیران و همکاران شعب باید در اولویت اصلی برنامه های کاری خود قرار دهند تا بانک سینا همچنان در مسیر سودآوری بیشتر و رشد اقتصادی با ثبات حرکت کند.
دکتر ایمانی تکریم مشتریان را به عنوان جامعه هدف از ارزش های مهم بانک برشمرد و افزود: مهمترین مزیت بانک سینا در امکان خلق محصولات جدید و رفتار محترمانه با مشتری است. باید با رعایت این اصل مهم و خلاقیت در ایجاد محصولات جدید، اهتمام ویژه ای به رضایت مندی مشتریان از خدمات نوین داشت.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.