تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 - 14:41
کد خبر : 40218

آیین گشایش ساختمان‌های جدید شعب بیمه دی در مشهد و بجنورد

آیین گشایش ساختمان‌های جدید شعب بیمه دی در مشهد و بجنورد
اخار پولی مالی_ ساختمان‌های جدید شعب بیمه دی در مشهد و بجنورد با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونین، مدیران، کارکنان و شبکه‌ی فروش استان افتتاح شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه دی، محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی، گشایش ساختمان‌های جدید و ملکی شعب را، اقدامی هدفمند جهت ارتقاء سطح سرمایه‌ای شرکت دانسته و در عین حال، آن را گامی مؤثر در راستای تقویت برند و یکپارچه‌سازی هویت بصری بیمه دی قلمداد کرد.

وی همچنین اظهار کرد: تمرکز استراتژیک بیمه دی، توجه به کارکنان و نمایندگان است. زیرا توجه به این موضوع، موجب ارتقاء سطح کیفی خدمات شده و رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان را منتج خواهد شد.

کشاورز در ادامه بیان کرد: جهت دست‌یابی به این اهداف، مطالعه‌ی خوبی صورت پذیرفته و بر این مبنا، برنامه‌های ویژه‌ای تدوین شده که به زودی به مرحله‌ی اجرا در خواهد آمد.

در حاشیه‌ی این مراسم، مدیرعامل بیمه دی طی دیداری صمیمی با شبکه‌ی فروش استان، رویکرد نوین شرکت را حرکت تدریجی از فروش سازمانی به سوی خرده فروشی عنوان کرده و نقش نمایندگان در تحقق این اهداف را، بسیار جدی و مؤثر قلمداد کرد.

در خاتمه‌ی این مراسم، مدیرعامل بیمه دی، امانت‌داری نسبت به سهامداران را، از جمله اهم وظایف همه‌ی کارکنان بیمه دی دانست و اظهار امیداواری کرد؛ این شرکت با همدلی تمامی همکاران شعب و ستاد و همراهی شبکه‌ی فروش، سیر صعودی و افزایش سودآوری خود را تدوام بخشد.

 

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.