تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1402 - 20:39
کد خبر : 76305

آیین تجلیل از بانوان شاغل در منطقه گل‌گهر

آیین تجلیل از بانوان شاغل در منطقه گل‌گهر
هم‌زمان با هفته بزرگداشت مقام زن، آئین تجلیل از حدود 400 بانوی شاغل در منطقه گل‌گهر سیرجان، با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونین گل‌گهر و مدیرکل بانوان استانداری کرمان، به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر برگزار شد.

به گزارش اخبار پولی مالی، ایمان عتیقی، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر،طی سخنانی با بیان اینکه معمولا کار در صنعت و معدن را به نام آقایان می‌شناسند، اما در منطقه گل‌گهر، برخی بخش‌های حساس، مهم و سخت به دست خانم‌ها مدیریت می‌شود، گفت: بانوان شاغل در منطقه گل‌گهر از نمونه‌ترین زنان شاغل در استان کرمان هستند و حضورشان در بخش صنعت و معدن، قطعا برای ما ارزشمند است، اما نباید این موضوع آنها را از رسالت بزرگ مادری و تربیت فرزند که آینده شهر و کشور به دست آنها رقم می‌خورد غافل کند.

 همچنین دکتر مریم السادات طباطبایی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان طی سخنانی به ارزش و جایگاه زنان و مادران در پیشگاه خداوند متعال و همچنین در روند توسعه و پیشرفت کشور اشاره و تاکید کرد: در کنار تلاش‌های ارزنده‌ای که در محل کار انجام می‌دهید مراقب سلامتی خود باشید و نگذارید وظیفه مهم مادری و همسری شما کم‌رنگ شود.

اجرای برنامه‌های فرهنگی به مناسبت هفته پاسداشت مقام زن و مادر و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای حادثه گلزار شهدای کرمان از دیگر برنامه‌های این آیین باشکوه بود.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.