تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
150 بازدید
کد خبر : 2734

با تلاش شبکه فروش بیمه نوین :

پرتفوی بیمه نوین از هزار میلیارد تومان عبور کرد

پرتفوی بیمه نوین از هزار میلیارد تومان عبور کرد
اخبار پولی مالی- شرکت بیمه نوین پیش از پایان شش ماه نخست سال جاری بیش از هزار میلیارد تومان پرتفوی کسب کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین، در نشست صمیمانه مدیرعامل با اعضای انجمن صنفی نمایندگان تهران و تعدادی از نمایندگان سراسر کشور به صورت آنلاین، وی ضمن تقدیر از زحمات شبکه فروش این شرکت گفت: تحقق اهداف، به خصوص کسب پرتفوی بیش از هزار میلیارد تومان ظرف مدت کمتر از شش ماه در چنین شرایط اقتصادی و اجتماعی کار راحتی نبود و این مهم تنها به همت و همراهی شبکه فروش میسر شده است.

حسین کریم‌خان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین در ادامه خاطرنشان کرد: رسیدن به وضعیت پایدار و حرکت رو به رشد در شرکت بیمه نوین حاصل تلاش جمعی بود. در سال­‌های اخیر برنامه­‌های توسعه‌ای در حوزه خدمات و محصولات شرکت، با هدف تغییر و همراه با ایجاد انضباط بوده که به تقویت جایگاه شرکت منجر شده است.

وی تأکید کرد: نمایندگان ما باید بدانند کار آنها ارزشمند است، چرا که حامی صنعت بیمه، جامعه و خانواده هستند. به عنوان مدیرعاملی که بیش از یک دهه حرفه نمایندگی را تجربه کرده‌ام، می‌دانم کار نمایندگی کار پرزحمت و پیچیده‌ای است، برخورداری از دانش حرفه‌ای، داشتن تجربه، خلاقیت و روحیه انجام کار پرتلاش از الزامات این شغل است و در دنیا نیز به عنوان یکی از شغل‌های خاص شناخته می‌شود و این شناخت باید در جامعه ما نیز آگاهی رسانی شود.

همچنین مدیرعامل بیمه نوین در پاسخ به سئوالات و پیشنهادهای افراد حاضر در جلسه و نمایندگانی که به صورت مجازی در مراسم حضور داشتند، گفت: بهبود روابط کاری و ارتباط بیشتر با شبکه فروش، رمز موفقیت و رشد مستمر در شرکت است. بنابراین نظرات و پیشنهادهای این گروه به دلیل تعامل نزدیک این افراد با جامعه هدف، قابلیت بررسی و اجرا دارد. نکته بسیار مهم این است که تغییرات در شرکت باید از بدنه آغاز و سپس در تک تک اجزا دنبال شود. همچنین ایجاد شیوه­‌های جدید و استفاده از خدمات آنلاین باید حتما با هدف تسهیل کار شبکه فروش در دستورکار قرار دارد.

وی افزود: نمایندگان ما باید همکار پشتیبان داشته باشند تا با تمرکز بیشتری به توسعه کار خود بپردازند، لذا تسهیل در تیم‌سازی، آموزش‌های کاربردی و ارتقای مهارت های ارتباطی ایشان را دنبال می‌کنیم.

شایان ذکر است؛ پیشنهادها و راهکارهای ارائه شده از سوی نمایندگان با تأکید مدیرعامل بیمه نوین جهت بررسی بیشتر در دستور کار مدیریت­‌های متعامل ستادی قرار گرفت و مقرر شد این نشست‌ها به صورت منظم و فصلی با مشارکت بیشتر اعضای شبکه فروش برگزار شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینترنت بانک رفاه بیمه البرز بیمه سرمد بیمه سرمد بیمه دی بانک ملی