تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اسفند 1401 - 19:00
کد خبر : 49177

مهلت مجدد نام‌نویسی آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت و بانک ملی

مهلت مجدد نام‌نویسی آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت و بانک ملی
اخبار پولی مالی_ سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه های جداگانه از مهلت مجدد نام نویسی آزمون استخدامی شرکت های تابعه وزارت نفت و بانک ملی ایران خبر داد.

به گزارش اخبار پولی مالی، سازمان سنجش آموزش کشور روز یکشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو انتشار دفترچه راهنمای آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت در سال ۱۴۰۱ و شروع زمان نام نویسی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۱، به اطلاع متقاضیانی که در مهلت تعیین شده (از۱۵ تا ۲۸ اسفند) موفق به نام نویسی در آزمون مذکور نشده‌اند می‌رساند، مهلت مجدد برای نام نویسی از روز شنبه پنجم تا هشتم فروردین ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است. متقاضیان می‌توانند ضمن مطالعه دفترچه راهنمای نام نویسی و اصلاحات مندرج در اطلاعیه‌های مورخ ۱۸ و ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در این خصوص اقدام کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: متقاضیانی که قبلاً در این آزمون نام نویسی کرده اند، در صورت تمایل در بازه زمانی فوق می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

اطلاعیه مربوط به اصلاحیه و اعلام مهلت مجدد نام نویسی در آزمون استخدامی بانک ملی ایران سال ۱۴۰۱

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه دیگری اعلام کرد: پیرو انتشار دفترچه راهنمای نام نویسی آزمون استخدامی بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۱ و شروع زمان نام نویسی از ۲۲ اسفند، به اطلاع متقاضیانی که در مهلت تعیین شده (از ۲۲ تا ۲۸ اسفند) موفق به نام نویسی در آزمون مذکور نشده اند می‌رساند، مهلت مجدد برای نام نویسی از روز شنبه پنجم تا سه‌شنبه هشتم فروردین ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است. متقاضیان می‌توانند ضمن مطالعه دفترچه راهنمای نام نویسی و اطلاعیه اصلاحی ۲۴ اسفند و اصلاحیه جدید، منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در این خصوص اقدام نمایند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: متقاضیانی که قبلاً در این آزمون نام نویسی کرده اند، در صورت تمایل در بازه زمانی فوق می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات نام نویسی خود اقدام کنند.

اصلاحی مربوط به شرایط احراز تحصیلی شغل بانکدار – امور مکانیک (کد شغل ۱۵۶۶۵):
* به شرایط احراز تحصیلی شغل محل‌های ۱۰۵۲۳، ۱۰۵۲۴، ۱۰۵۲۵، ۱۰۵۲۶، ۱۰۵۲۷، ۱۰۵۲۸، ۱۰۵۲۹، ۱۰۵۳۰، ۱۰۵۳۱ و ۱۰۵۳۲، رشته تحصیلی ۳۱۷۳۷: مهندسی مکانیک (کلیه گرایش‌ها) با مقطع تحصیلی (فوق‌لیسانس) اضافه می‌شود.

 

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.