تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 - 11:31
کد خبر : 8984

در راستای استراتژی توسعه بازار صورت گرفت:

منطقه آزاد ارس ، زیر چتر بیمه حافظ

منطقه آزاد ارس ، زیر چتر بیمه حافظ
اخبار پولی مالی- در ادامه ارائه خدمات مطلوب بیمه ای ، سازمان منطقه آزاد ارس تحت پوشش بیمه حافظ قرار گرفت .
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ ، در راستای استراتژی توسعه بازار با ارائه خدمات متنوع و با کیفیت بیمه ای ، تفاهمنامه همکاری فی ما بین شرکت تعاونی خاص کارکنان منطقه آزاد ارس و بیمه حافظ با حضور مدیر عامل شرکت تعاونی ، معاون امور رفاهی و بیمه ای ،معاونت فنی و رییس شعبه ارس بیمه حافظ در محل سازمان منطقه آزاد ارس امضا شد .

بر اساس این تفاهمنامه ، شرکت بیمه حافظ به عنوان بیمه گر تخصصی مناطق آزاد تجاری و ویزه اقتصادی ، خدمات بیمه ای خود را به صورت تجمیعی و در رشته های درمان تکمیلی ، عمر و حوادث گروهی، بیمه های اموال و مسئولیت به کارکنان و مجموعه سازمان منطقه آزاد ارس ارائه خواهد داد .

در این مراسم ، آقای ایوبی مدیرعامل محترم شرکت تعاونی خاص کارکنان منطقه آزاد ارس ، ضمن تاکید بر تقویت شرکتهای فعال مناطق آزاد با ابراز خرسندی از قبولی شرکت بیمه ای مختص مناطق آزاد در این مناقصه , آرزوی توفیق و همکاری مطلوب را در تفاهمنامه اخیرداشتند.

در ادامه ، احمدیان معاونت فنی بیمه حافظ ، ضمن تشکر از اعتماد سازمان منطقه آزاد ارس به این شرکت ، به توان بالقوه و بالفعل شرکت بیمه حافظ در ارائه خدمات متمایز و مطلوب بیمه ای تاکید کرده و آمادگی این شرکت را برای طراحی و ارائه طرح ها و محصولات نوین بیمه ایدر راستای نیاز مشتریان اعلام کرد .

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.