در 4 ماهه ابتدایی سال جاری رقم خورد؛
رشد ۲۵ درصدی منابع بانکداری شرکتی بانک صادرات ایران
به گزارش اخبار پولی مالی، محسن سیفی کفشگری عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران در تشریح فعالیتهای بانکداری جامع این بانک عنوان کرد به منظور خلق راهحلهای بانکی و مالی در قالب خدمات و محصولات متمایز، خاص و سفارشیسازی شده به نیازهای مشتریان ارزش آفرین و مهم از حدود ۱۰ ماه پیش بانکداری شرکتی در چارت سازمانی بانک قرار گرفت.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!وی همچنین از تخصیص ۱۰ مدیر ارتباط با مشتری RM که از همکاران زبده شبکه بانکی صادرات هستند برای تسهیل کار مشتریان ویژه این بانک خبر داد و گفت هر کدام از این مدیران ارتباط در یک صنعت فعالیت میکنند و بصورت تمام وقت در خدمت این تعداد از مشتریان بانک خواهند بود.
عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران در ادامه ارائه خدمات و مشاورههای مالی و سرویسهای مبتنی بر it را از دیگر برنامههای بانکداری شرکتی برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با راه اندازی سامانه بانکداری شرکتی در آیندهای نزدیک بسیاری از سرویسهای مورد نیاز مشتریان ویژه بانکداری شرکتی در محل فعالیت مشتری با دقت و سرعت انجام خواهد شد.
رشد ۲۵ درصدی منابع مشتریان بانکداری شرکتی در ۴ ماهه نخست سال جاری از موفقیتهای این بخش از بانک بوده که امیدواریم با کامل شدن این بخش از بعد سختافزاری و نرمافزاری این رشد بیش از پیش افزایش یابد.
شایان ذکر است بانکداری شرکتی از مهرماه سال گذشته در چارت سازمانی بانک صادرات قرار گرفت و منابع مشتریان ویژه تخصیص یافته به این بخش از طی ۱۰ ماه گذشته مجموعاً ۳۶ درصد رشد داشته که ۲۵ درصد آن مربوط به ۴ ماه نخست امسال بوده است و مقایسه این موضوع با سایر بانکها بیانگر آن است که سهم بانک صادرات ایران از منابع مشتریان بزرگ شبکه بانکی افزایش یافته و این بانک توانسته اعتماد آنها را به خود جلب کند.
برچسب ها :بانک صادرات، حمایت از تولید، تامین مالی، تامین سرمایه در گردش، بنگاههای تولیدی، اخبار پولی مالی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰