تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
27 بازدید
کد خبر : 3408

در راستای ارائه خدمات ارزنده و توجه ویژه به امرمشتری مداری :

تندیس زرین مشتری مداری به بیمه تجارت‌نو رسید

تندیس زرین مشتری مداری به بیمه تجارت‌نو رسید
اخبار پولی مالی-= شرکت بیمه تجارت‌نو، در راستای ارائه خدمات ارزنده و توجه ویژه به امرمشتری مداری در هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مدار با محوریت رضایتمندی مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا، تندیس زرین دریافت کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مدار با محوریت رضایتمندی مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا روز ۱۱مهر سالجاری و در مرکز همایش های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و با حضور شرکت های بزرگی چون فولاد خوزستان برگزار شد.
مشتری مداری و ارائه خدمات به موقع و مناسب، همواره یکی از شعارهای اصلی شرکت بیمه تجارت‌نو بوده که در این سال ها، همواره به آن پایبند بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینترنت بانک رفاه بیمه البرز بانک دی بانک دی