تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 14:47
کد خبر : 64658
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیگیری، پافشاری و پشتکار، رمز موفقیت در وصول مطالبات بانک دی است بسته هستند

پیگیری، پافشاری و پشتکار، رمز موفقیت در وصول مطالبات بانک دی است

پیگیری، پافشاری و پشتکار، رمز موفقیت در وصول مطالبات بانک دی است
اخبار پولی مالی_ رعایت بهداشت اعتباری از افزایش مطالبات غیرجاری بانک پیشگیری می‌کند و نظارت قبل و نظارت بعد از اعطای تسهیلات باعث جلوگیری از معوق شدن تسهیلات می‌شود و این موضوع باید به صورت مستمر از سوی رؤسای شعب و ارکان نظارتی بانک پیگیری شود‌.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی در نشستی با مدیران و کارکنان ادارات دعاوی واجرائیات، بازرسی، امورشعب، حوزه‌ها و سایر مدیران مرتبط بانک که روز جمعه ۱۰ شهریورماه برگزار شد با اشاره به وضعیت بانک ازلحاظ پرونده‌های قضایی و وصول مطالبات گفت: پیگیری مستمر پرونده‌های قضایی و مطالباتی رمز موفقیت ما طی ماه‌های گذشته بوده است، به گونه‌ای که این رویه باعث شده است NPL بانک دی طی یک سال و نیم گذشته کاهش چشمگیری داشته باشد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

قیطاسی افزود: نظارت قبل و نظارت بعد از اعطای تسهیلات باعث جلوگیری از معوق‌شدن تسهیلات می‌شود مدیرعامل بانک دی ادامه داد: تخصیص منابع در قالب عقود اسلامی، باید با حداکثر رعایت جوانب احتیاطی باشد تا منابع ارزان‌قیمت جذب‌شده به بهترین شکل به دست متقاضیان واقعی برسد.

وی با تأکید بر اینکه نظارت بر مصارف نباید فقط در شعب بانک محدود شود، گفت: همه ارکان بانک باید در این حوزه آموزش‌های لازم را ببینند و اداره آموزش نیز موظف است دوره‌های ویژه این فرایند را طراحی و اجرایی کند.

در ادامه این جلسه، جمعی از مدیران حاضر در جلسه به ارائه گزارش و طرح مسائل مرتبط با حوزه مطالبات پرداخته و گزارشی از پرونده‌های در جریان رسیدگی را ارائه کردند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه