تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 - 11:57
کد خبر : 18181
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای  نقش آفرینی روابط عمومی موجب انسجام و ارتقا وجهه بانک خواهد شد بسته هستند

مدیرعامل بانک ملی ایران :

 نقش آفرینی روابط عمومی موجب انسجام و ارتقا وجهه بانک خواهد شد

 نقش آفرینی روابط عمومی موجب انسجام و ارتقا وجهه بانک خواهد شد
اخبار پولی مالی- با تخصصی شدن شعب بانک ملی در سال جاری به طور حتم در سبد زنجیره ارزش بانک محصولات و خدمات جدیدی را برای رقابت پذیری و افزایش سهم بازار در شبکه بانکی عرضه خواهیم کرد.‎

به گزارش اخبار پولی مالی،  فرزین، مدیرعامل بانک ملی ایران در جریان برگزاری نشست هم اندیشی فعالان عرصه اطلاع رسانی بانک ملی ایران با بیان این که مهمترین و اصلی ترین هدف بانک ملی ایران در سال جاری ارتقای مشتری مداری و افزایش کیفیت خدمات است، اظهارداشت: نقش آفرینی و پاسخگویی به موقع به ابهامات، انتظارات، پیشنهادات و برآورده ساختن نیاز مشتریان و همکاران از مهمترین وظایف روابط عمومی در بانک است که زمینه تثبیت، انسجام و ارتقا وجهه بانک را فراهم خواهد کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،  فرزین در این نشست که با حضور رئیس هیات مدیره، مدیران ارشد و تنی چند از کارشناسان روابط عمومی ادارات امور شعب استان ها و فعالان عرصه اطلاع رسانی بانک برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های کارکنان روابط عمومی بانک در عملکرد خوب و مطلوب در خدمت رسانی گسترده به مشتریان، به اهمیت تشکیل و تاسیس بانک ملی ایران اشاره کرد و افزود: بانک ملی ایران یکی از مهمترین نهادهای مالی کشور محسوب می شود که باید تلاش کنیم با ارائه خدمات بهینه و تعامل مطلوب و مستمر با مشتریان و آحاد مردم، بانک را در مسیر موفقیت کمک کنیم تا برآیند و تاثیرات آن را در اقتصاد کشور شاهد باشیم، چرا که موفقیت بانک موجب موفقیت اقتصاد کشور خواهد شد. ‎

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

وی با اشاره به نارضایتی مشتریان از نحوه ارائه خدمات از شبکه بانکی، خواستار پاسخگویی و تعامل بهتر و بیشتر روابط عمومی ها با مشتریان شد تا مشتریان بتوانند نظرات خود را در جهت ارتقا خدمات بانک مطرح کنند.‎

فرزین در ادامه با بیان اینکه انتظار داریم همکاران روابط عمومی با وجود ظرفیت های موجود تلاش کنند تا بانک در سال جاری به اهداف خود دست یابد، تاکید کرد: مهمترین نقش روابط عمومی بانک، کمک به شهرت، اعتبار ، تثبیت و ارتقا وجهه حرفه ای بانک است. ‎

وی در بخش دیگری از سخنانش در این نشست با اشاره به اهمیت تعالی سرمایه انسانی در بانک ملی ایران گفت: باید اجازه داده شود تا همه در بانک این احساس را داشته باشند که می توانند بر اساس شایستگی ها ارتقا یابند.

‎وی اعتماد مردم به بانک ملی ایران را سرمایه اصلی این بانک خواند و با تاکید بر این که همه موفقیت های این نهاد بزرگ مالی در سایه حمایت های مشتریان و آحاد مردم است، اظهار کرد: بانک ملی ایران در سال گذشته موفقیت های بزرگی کسب کرد و در سال جاری نیز این روند ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه با اشاره به وجود برنامه دو ساله بانک در تمامی سطوح در راستای تحول آفرینی، گفت: با تخصصی شدن شعب بانک در سال جاری به طور حتم در سبد زنجیره ارزش بانک محصولات و خدمات جدیدی را برای رقابت پذیری و افزایش سهم بازار در شبکه بانکی عرضه خواهیم کرد.‎

عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این نشست با اشاره به اهمیت سواد رسانه در دنیای امروز، بر به روز بودن اخبار و ارتباط موثر و گسترده با رسانه های کشور تاکید و یادآور شد: خدمات کنونی بانک ملی ایران باید به بهترین شکل توسط روابط عمومی منعکس شود.‎

وی با اشاره به این که در دنیای کنونی استفاده از پلتفرم های جدید و پتانسیل شبکه های اجتماعی در اطلاع رسانی الزامی و به عنوان یک نیاز شناخته شده است، گفت: روابط عمومی با اقدامات هدفمند ضمن رصد مستمر انتظارات و خواسته های همکاران و مشتریان باید از این فضاها برای اعلام فعالیت های مثبت بانک بهره ببرد تا حس خودباوری، روحیه بخشی و امیدآفرینی را به بانک القا کند.‎

وی در ادامه از پیام رسان بله به عنوان یک سامانه بانکی منحصربفرد در شبکه بانکی کشور نام برد و افزود: ‎این پیام رسان و سامانه بام مصداق بارز بانکداری نوین و مدرن هستند که باید با ارتقای زیرساخت های فناوری اطلاعات در بانک روز به روز در شبکه بانکی کشور نقش آفرین باشیم.‎

شفیعی همچنین با مثبت ارزیابی کردن عملکرد روابط عمومی، پیشنهادهایی را نیز برای ارتقای سطح کیفی عملکرد روابط عمومی و پاسخ به جریان سازی های خبری بیان کرد.‎در این نشست ‎در ادامه هر یک از کارشناسان و شرکت کنندگان در این مراسم دید گاه های خود را در جهت ارتقاء وضعیت و عملکرد کمّی و کیفی روابط عمومی مطرح کردند.

اخبار پولی مالی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه