تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آذر 1401 - 13:00
کد خبر : 35258
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای محیط شعبه را برای مشتریان، مفرح، صمیمی وخاطره انگیز کنید بسته هستند

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل:

محیط شعبه را برای مشتریان، مفرح، صمیمی وخاطره انگیز کنید

محیط شعبه را برای مشتریان، مفرح، صمیمی وخاطره انگیز کنید
اخبار پولی مالی_ جلسه بررسی عملکرد مناطق و حوزه ها، در سه ماهه دوم سال با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، معاونین و مشاورین مدیرعامل، مدیران ادارات و روسای مناطق و حوزه ها، در ساختمان مرکزی موسسه ملل برگزار شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، مدیرعامل موسسه ملل ضمن بیان حدیثی از امام صادق(ع) در خصوص کسب دانش و تفکر در انجام هر اقدام گفت: بهره دین خرد و بهترین ذخیره، حسنات و کارهای نیک است، انجام این گونه کارها برای آینده و عاقبت بخیری مهم می باشد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

جوادی در خصوص ایجاد یک شغل پایدار تصریح کرد: در اسلام، ثواب وام دادن، بیشتر از صدقه است. بنابراین سعی کنید روند اعطای تسهیلات را به سمت واحدهای تولیدی و کارآفرینی هدایت کنید، تا مردم بتوانند در خصوص ایجاد و توسعه واحدهای خود دغدغه ای نداشته باشند.

مدیر عامل موسسه در ادامه بیان کرد: عملکرد حوزه ها و شعب در سه ماهه دوم خوب بوده است،ولی تاپایان سال زمان مناسبی داریم.پس ضروریست با سختکوشی و جدیت،برنامه ها و اهداف تعیین شده تا پایان سال را محقق نمایید.

جوادی با اشاره به رقابت در بین بانکها گفت: همه بانکها، سرمایه های کشورعزیزمان هستند و ضمن احترام به تمامی بانک ها، با آنها رقابت سالم داریم و برای الگو شدن موسسه در جذب منابع و تخصیص منابع و کسب رتبه های برتر در سیستم بانکی می بایست تکریم به ارباب رجوع که ولی نعمت ما هستند، خدمات بانکی را در اسرع وقت و سریع ارائه نمایید و برای آنها مشاوری مطمئن باشید.

وی اضافه کرد: در راستای تقویت اعتماد و تعامل با مشتریان، کوشا باشید و نگاه ویژه به بازاریابی و افزایش سهم بازار داشته باشید.مردم به دنبال کرامت، احترام و برخورد خوب می باشند لذا محیط شعبه را محیطی صمیمی، مفرح و برای مشتریان خاطره انگیز کنید.

مدیر عامل، ضمن تاکید بر آموزش کارکنان بیان کرد: دنیای کنونی دنیای انفجار اطلاعات است و این امر مسئولیت مدیریت آموزش را سنگین تر می کند و برای برنامه ریزی مدون در همه اموراعم از بانکداری، بازاریابی،تکریم ارباب رجوع اقدام کنید و سطح دانش همکاران را ارتقا دهید.

در ادامه جلسه مروجی، ضمن تاکید بر جذب منابع گفت:جذب منابع، توان تسهیلات دهی به مشتریان را افزایش می‌دهد. در این خصوص همکاران تجربیات خود را به دیگران انتقال دهند.

قائم مقام موسسه بیان کرد: در ارائه تسهیلات، بهداشت اعتباری را رعایت نمایید و قانون را مد نظر قرار دهید تا تسهیلات ارائه شده به مطالبات نیانجامد.

حیدر زاده، عضو هیئت مدیره موسسه نیز در این جلسه، ضمن تاکید بر رعایت مقررات و بخشنامه ها تصریح کرد: تسریع در ارائه خدمات باعث نشود که مقررات و قوانین را مدنظر قرار ندهید.

وی گفت: روزانه روند منابع و مصارف را نظارت کنید تا مشکلی برای اعطای تسهیلات به مشتریان پیش نیاید.

در ادامه، عملکرد مناطق و حوزه ها مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای بهبود روند فعالیت آنها برای تحقق اهداف برنامه ریزی شده ارایه گردید.

 

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه