تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 13:50
کد خبر : 84054
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ضرورت ثبت کد پستی در سامانه ملی املاک و اسکان برای صدور دسته چک بسته هستند

ضرورت ثبت کد پستی در سامانه ملی املاک و اسکان برای صدور دسته چک

ضرورت ثبت کد پستی در سامانه ملی املاک و اسکان برای صدور دسته چک
اخبارپولی مالی- برابر با اعلام بانک مرکزی از این پس متقاضیان صدور دسته چک پیش از مراجعه به شعب و درخواست صدور دسته چک باید کد پستی محل سکونت خود را در سامانه ملی املاک و اسکان کشور ثبت کنند و از مطابقت آن با کد پستی اعلامی به بانک اطمینان یابند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با تصمیم بانک مرکزی در آینده نزدیک کد پستی و کد ملی مشتریان صدور دسته چک ثبت شده در سامانه جامع اطلاعات مشتریان توسط بانک مرکزی مورد کنترل قرار می گیرد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

بر اساس تبصره(۸) الحاقی ماده۱۶۹قانون مالیات های مستقیم و حسب اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ارائه خدمات بانکی (از جمله صدور دسته چک) به احراز نشانی (کدپستی) محل اقامت اشخاص و الزام خوداظهاری املاک تحت تملک و تحت اقامت اشخاص حقیقی در سامانه ملی املاک و اسکان کشور منوط شده است.

لذا ضروری است پیش از ارائه درخواست صدور دسته چک به بانک ، از ثبت و تطابق کدپستی محل اقامت خود در سامانه یاد شده به نشانیhttps://amlak.mrud.ir و کدپستی ارائه شده به بانک اطمینان داشته باشید.

گفتنی است چنانچه کدپستی درخواست دهنده با سامانه ملی املاک و اسکان کشور مغایر باشد، با ارسال کد خطا از صدور دسته چک جلوگیری به عمل می آید.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه