در راستای اجرای بند «پ» تبصره (3) قانون بودجه سال 1403
شیوهنامه اجرایی رسیدگی به مطالبات ادعایی اشخاص از دولت به شبکه بانکی ابلاغ شد
شایان ذکر است، بر اساس الزامات و ترتیبات مقرر در شیوهنامه اجرایی یاد شده، درخواست اشخاص طلبکار از دولت باید در چارچوب مشخص و مطابق شرایط اعلامی در شیوهنامه مزبور به مرجع رسیدگی مربوط ارایه شود.
بر اساس این شیوه نامه پس از آن رسیدگی به درخواستها در مراحل مختلف با سازوکار تعیین شده در شیوهنامه موصوف انجام شده و نتیجه آن از جمله تأییدیههای مربوطه اعلام میشود.
لازم به ذکر است، مطابق اعلام نامه صدرالذکر، مفاد شیوهنامه اجرایی پیوست از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازمالاجراء است.
بانک ها بایستی، مراتب را به قید تسریع و با لحاظ مفاد بخشنامه شماره ۱۴۹۱۵۳/۹۶ مورخ ۱۶/۵/۱۳۹۶ به تمامی واحدهای ذیربط آن بانک/مؤسسه اعتباری غیربانکی ابلاغ کرده و بر حسن اجرای آن نظارت دقیق به عمل آید.
برچسب ها :بانک مرکزی،مطالبات ادعایی اشخاص، شبکه بانکی،خدمات بانکی،تورم، تولید،نقدینگی، اخبار پولی مالی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰