شرکتهای بیمه در کسب و کار برخط عقب ماندند
به گزارش اخبا پولی مالی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، در سالهای اخیر کسب و کارهای برخط به هر صنفی ورود کرده و صنعت بیمه از این قاعده مستثنی نیست، اما نکته قابل توجه آن است که در صنعت بیمه آنطور که باید شرکتهای بیمه در این زمینه ورود نکرده و شرکتهای کارگزار صنعت بیمه جای آنها را گرفتهاند و عموم افراد برای خرید بیمه نامه به این کارگزاریهای برخط مراجعه میکند.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!اما نکته قابل توجه آن است که شرکتهای بیمه در کجای این فضای کسب و کار قرار دارند و برای افزایش سطح خدمات بر بستر اینترنت چه باید انجام دهند.
در این رابطه حامد عابدینی- سرپرست معاونت برنامه ریزی و نوآوری شرکت بیمه رازی گفت: در حال حاضر بسیاری از شرکتهای صنعت بیمه به حوزه کسب و کار برخط و ارائه خدمات بر بستر اینترنت ورود نکردهاند.
وی ادامه داد: شرکتهای کارگزار برخط نیز آنطور که باید به موضوع ارائه خدمات و فروش بیمه نامه ورود نکردهاند و در لایههای ابتدایی کسب و کارهای برخط فروش بیمهنامه حضور دارند.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و نوآوری شرکت بیمه رازی یادآور شد: در مرحله نخست شرکتهای صنعت بیمه باید زیرساخت حضور و فعالیت شبکه فروش بر بستر اینترنت را فراهم کنند که این مهم را میتوان در قالب مارکت پلیس(بازارگاه برخط) پیگیری کرد.
عابدینی تاکید کرد: از آن سو مارکت پلیس برای شرکتهای بیمه به ویژه بیمه رازی اهمیت دارد که نمایندگان و شبکه فروش شرکت میتوانند در این محل برای ارائه خدمات و فروش حضور پرقدرت داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: مارکت پلیسهایی که از سوی شرکتهای بیمه ایجاد میشود، حفظ حقوق شبکه فروش را در اولویت دارد و در کنار آن توسعه فروش و خدمات بیمهای رقم خواهد خورد.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و نوآوری شرکت بیمه رازی با تاکید بر اینکه در مارکت پلیسها مشاوره، جذب، صدور، پیگیری فرآیند خسارت، نگهداشت مشتری و تمدید بیمه نامه به صورت برخط از سوی نمایندگان انجام خواهد شد، یادآور شد: در مارکت پلیس میتوان رفتار و خواست مشتری و نماینده را رصد و در زمان مناسب به آن پاسخ مناسب و هوشمندانه ارائه کرد، که این موضوع رضایت بیمه گذار، مخاطبان و شبکه فروش را به همراه خواهد داشت.
وی دیگر دستاورد راه اندازی مارکت پلیس توسط شرکتهای بیمه را اعتمادسازی دانست و یادآور شد: بیمه گذاران و مخاطبان به دنبال خرید بیمه یا خدمات نیستند، بلکه به دنبال دریافت حس امنیت، آرامش و احترام هستند.
عابدینی در انتها گفت: در زمینه ارائه خدمات به مشتریان، افزایش ارتباط و در دسترس بودن بسیار مهم و تاثیرگذار است که این موضوع در مارکت پلیس نیز دیده شده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰