مدیر عامل بیمه دی در اولین نشست با مدیران امور مشتریان ۶شرکت بیمه ای مطرح کرد:
شرکتهای بیمه ای، دستاوردهای موفق خود را با سایر شرکتها به اشتراک بگذارند

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ هادی عبداللهی مدیر عامل شرکت بیمه دی در نخستین نشست مدیران امور مشتریان شرکتهای بیمه ای که به میزبانی بیمه دی برگزار شد افزود: ضروری است دستاوردهای هر شرکت در زمینه ارتقای تجربه مشتری با سایر شرکتها به اشتراک گذاشته شود.
وی اظهار داشت: این همکاریها بایستی در آینده در قالب یک تشکل رسمی ذیل سندیکای بیمهگران ایران تداوم پیدا کند.
عبداللهی با ابراز خرسندی از این ابتکار و میزبانی این رویداد، بر ضرورت اهمیت به مشتری و خدمات پس از فروش و همافزایی شرکتهای بیمه در حوزه امور مشتریان تأکید کرد.
مدیرعامل شرکت بیمه دی همچنین خواستار تعمیم این مدل جلسات مشترک به سایر حوزهها و واحدهای تخصصی صنعت بیمه شد.
در ادامه این نشست مصطفی اسماعیلی، مدیر امور مشتریان و خدمات پس از فروش بیمه دی گزارشی از مهمترین دستاوردهای شرکت در این حوزه ارائه کرد.
وی از جمله این دستاوردها را کسب تندیس اعتماد مشتریان، اخذ استانداردهای بینالمللی ISO 10002، ISO 15838 و ISO 10004 در پنج سال اخیر، راهاندازی باشگاه مشتریان و ایجاد مرکز ارتباط ۲۴ ساعته ذکر کرد.
در این جلسه مدیران امور مشتریان بیمه های کشور با استقبال از این اقدام شرکت بیمه دی ، به بیان مطالب و دغدغه های خود پرداختند.
در پایان مقرر شد این جلسات به صورت منظم و حداکثر هر سه ماه یک بار برگزار شود.
نمایندگان شرکتهای بیمه ای پاسارگاد٬ آسیا، کوثر، تجارت نو، البرز و تعاون در این نشست حضور داشتند.
قرار است این نشست به صورت مرحله ای با همه شرکتهای بیمه ای برگزار شود.
برچسب ها :اخبار پولی مالی ، بیمه دی ، پرتفوی ، توانگری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰