شبکه فروش بیمه تعاون، جوان، با قدرت و با کیفیت هستند
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت با بیان این مورد که «بررسی و رفع معایب موجود برای رسیدن به بهبود مستمر در سازمان امری انکار ناپذیر است» و نیز «موفقیت یک شرکت بیمه ای، مرهون گفتمان مناسب با کارگزاران و شبکه فروش است» تأکید کرد: «تلاشهای شبکه فروش بیمه تعاون نیز در معرفی طرح های شرکت مثالزدنی است».
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!مدیرعامل بیمه تعاون با بیان اینکه در کشورهای توسعهیافته هنوز شبکه فروش بیمه، کمتر از ۳۰درصد بهصورت آنلاین و غیرحضوری فعالیت میکنند و ۷۰درصد شبکه فروش بیمه بهصورت رودررو و حضوری است افزود: «اما در کشور ما با ۱۰۰ هزار نماینده فروش، هنوز کمتر از ۲درصد از کل فروش بیمهنامهها بهصورت آنلاین و غیرحضوری است و ۹۸درصد بهصورت حضوری و رودررو است».
وی این سهم را «نقطه قوت» دانسته و می گوید: «میتوانیم از دو جنبه متفاوت به آن نگاه کنیم؛ هم از بابت حرکت نوآورانه روبهرشدی که در صنعت بیمه کشور شاهد هستیم و هم از بابت موضوعی برای کاهش نگرانی شبکه بزرگ نمایندگان فروش در حوزه فروش آنلاین؛ چراکه ما در بعضی رشتهها اصلاً فروش آنلاین نداریم؛ مثلاً بیمههای زندگی. این موضوع میتواند برای شبکه فروش ما نقطه مثبتی برای پیشرفت باشد».
مظلومی افزود: «همچنین در حوزههای “B2B” نیز ۱۰۰ درصد فضا از آن شبکه فروش است و فروش آنلاین از اساس نمی توانند وارد چنین حوزههایی بشوند».
اصلاح کارمزد ضروری است
مدیرعامل بیمه تعاون همچنین در خصوص کم ارزش شدن کارمزدهای دریافتی شبکه فروش به تناسب شرایط تورمی اقتصادی کشور و ضرورت اصلاح و افزایش این کارمزدها اظهار کرد: «میانگین کارمزدها را وقتی در شبکه فروش تقسیم می کنیم تأسف بار است و باید برای این مسئله چاره اندیشی شود، البته در شورای عالی بیمه نظرات در باره نحوه اصلاح کارمزدها متفاوت است. برخی می گویند کارمزدها باید متناسب با وضعیت سودآوری شرکت ها و حتی منافع سهامداران تعیین شود. در مقابل نیز برخی اعتقاد دارند که با توجه به شرایط تورمی و افزایش هزینه ها، درصد کارمزدها هم باید افزایش پیدا کند».
وی همچنین با تشریح وضعیت نمایندگان در بیمه تعاون بیان داشت: «شبکه نمایندههای بیمه تعاون نوپا و جوان هستند و با قدرت و کیفیت به فعالیت خود ادامه میدهند».
مظلومی اضافه کرد: «این مهم سبب شده است تا همواره تلاش کنیم کارمزد شبکه فروش، همزمان با حقوق کارکنان و در سریع ترین زمان ممکن پرداخت شده و همچنین به دنبال آن هستیم تا بتوانیم زمینه های ارائه تسهیلات و خدمات رسانی به آنها را نیز افزایش دهیم که پس از نهایی شدن، اطلاع رسانی خواهد شد».
برچسب ها :بیمه تعاون، بیمه مرکزی، رتبه اعتباری داخلی ، صنعت بیمه، شفافیت مالی و اطلاعاتی بیمه، اخبار پولی مالی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰