تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مرداد 1400 - 11:10
کد خبر : 3231
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای راه‌اندازی سرویس‌ خدمات غیر حضوری شهروندی برای خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان بسته هستند

معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران خبر داد:

راه‌اندازی سرویس‌ خدمات غیر حضوری شهروندی برای خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان

راه‌اندازی سرویس‌ خدمات غیر حضوری شهروندی برای خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان
اخبار پولی مالی -سرویس‌های خدمات غیر حضوری شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران برای خدمت رسانی به بیمه‌شدگان راه اندازی شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران، مهدی رضایی معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران از راه‌ اندازی سرویس‌های خدمات غیر حضوری شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران برای خدمت رسانی به بیمه‌شدگان خبر داد و در خصوص سرویس خدمات غیر حضوری شهروندی بیان کرد: با توجه به تلاش‌های انجام‌ شده بر توسعه و گسترش امکانات سرویس‌های خدمات غیر حضوری شهروندی جهت اجرای بهترین مسیر ارائه خدمات به بیمه‌شدگان، سرویس‌های خدمات غیر حضوری (شهروندی) سازمان بیمه سلامت ایران در قالب پنلی کاربرپسند و واکنش‌گرا در تمامی دستگاه‌ها از جمله تلفن همراه بر روی آدرس اینترنتی bimehsalamatiranian.ir پیاده‌سازی و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان کشور است.
وی به جزئیات این سامانه اشاره کرد و گفت: بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ایران جهت مشاهده وضعیت بیمه ای خود با مراجعه به آدرس bimehsalamatiranian.ir ، وارد صفحه خدمات غیر حضوری شهروندی می‌شوند. بیمه شده با وارد کردن کد ملی، شماره تلفن همراه و درج کد امنیتی و وارد کردن رمز یک بار مصرف وارد صفحه خدمات غیر حضوری شهروندی می‌شود.
معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: لازم به ذکر است مالکیت شماره تلفن همراه باید مختص کد ملی کاربر باشد. در صفحه اصلی سامانه خدمات شهروندی نسخه الکترونیک امکان مشاهده اطلاعات بیمه ای، اعتبار باقی مانده، بررسی تاریخچه خدمات، جست و جوی مراکز، تمدید اعتبار، ویرایش تصویر و اعضای خانوار وجود دارد.
وی افزود: در قسمت اطلاعات هویتی و بیمه‌ای جنسیت بیمه شده، نسبت با سرپرست، صندوق بیمه‌ای، مانده اعتبار به روز و تاریخ پایان اعتبار نمایش داده می‌شود. در صفحه خدمات غیر حضوری با انتخاب گزینه تاریخچه خدمت تمامی خدمات دریافت شده بیمه شده قابل مشاهده است و امکان مشاهده کد رهگیری و تاریخ تمامی خدمات دریافتی در این صفحه وجود دارد.
رضایی بیان کرد: در صفحه خدمات ارائه شده اطلاعات مرکز، پزشک، خدمات تجویزی، نحوه مصرف دارو، قیمت خدمت و سهم بیمار قابل مشاهده است.
وی تاکید کرد: امکان تمدید اعتبار مجدد برای بیمه شده زمانی وجود خواهد داشت که اعتبار و پوشش بیمه ای آن کمتر از ۱۵ روز باشد در غیر این صورت امکان تمدید برای بیمه شده وجود ندارد. همچنین در صفحه پروفایل اطلاعات پوشش بیمه ای، اطلاعات سرپرستی و همچنین قابلیت ویرایش تصویر و امکان چاپ دفترچه وجود دارد
معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه بیمه‌شدگان در صفحه جست‌وجوی مراکز خدمات سلامت می‌توانند مرکز و یا پزشک مورد نظر خود را پیدا کنند، گفت: با انتخاب گزینه اعضای خانوار مشخصات پوشش بیمه، تاریخ شروع و پایان اعتبار و مانده اعتبار به روز برای اعضای خانواده قابل مشاهده است.همچنین در این قسمت قابلیت ویرایش تصویر و تمدید اعتبار اعضای خانوار و دانلود فایل دفترچه اعضا قابل استفاده است. قابل ذکر است این سامانه همچنان در حال توسعه است و خدمات جدید به تدریج به آن افزوده می شود.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!
اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه