مدیرعامل بیمه میهن عنوان کرد:
حرکت بهسمت اعتمادسازی میان مشتریان در شبکه فروش
به گزارش اخبار پولی مالی، سیدهادی شیخالاسلامی مدیرعامل شرکت بیمه میهن در نشست هم اندیشی مدیران شعب سراسر کشور بیمه میهن در مرکز همایشهای کتابخانه ملی اعلام کرد: سود و زیان اصلی شرکت را در صورت های مالی دنبال نمیکنیم و در شبکه فروش باید به سمت ایجاد پایگاه اجتماعی و اعتماد سازی بین مشریان حرکت کنیم.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!سیدهادی شیخالاسلامی مدیرعامل شرکت بیمه میهن با برشمردن چالشهای اساسی صنعت بیمه افزود: عدم انطباق قوانین صنعت بیمه با شرایط و اقتضائات حال حاضر کشور و صنعت، عدم بکارگیری فناوریاطلاعات و فناوریهای نوین ارتباطی در صنعت بیمه، عدم ارتباط مراکز و بازارهای مالی و صنعت بیمه، عدم طراحی محصولات بر اساس نیاز مشتریان و استفاده از همان محصولات قدیمی، نیروی انسانی و همچنین بسته بودن دایره انتخاب مدیران از مهمترین چالش های صنعت بیمه است و اگر برای آنها چاره ای اندیشیده نشود عقب ماندگی و بحران ها هر روز بیشتر نمایان خواهد شد.
وی با تاکید بر لزوم حکمرانی یکپارچه در صنعت بیمه گفت: یکی از علل اصلی پایین بودن ضریب نفوذ بیمه جزیره ای عمل کردن صنعت بیمه است.
برچسب ها :بیمه میهن،
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰