مدیر آموزش و پژوهش بیمه کوثر بیان کرد:
تولید محتوا ابزار ارزشمند آموزش
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی،زینب حمیدیفر، مدیر آموزش و پژوهش بیمه کوثر اعلام کرد: ایجاد وحدت رویه در فعالیتهای آموزشی، فراهم کردن چارچوبی برای طراحی محتوای آموزشی و ارایه معیارهایی برای پاسخگویی، کمک به هدفگذاری محتوای آموزشی ، تسهیل در فرایند برنامهریزی آموزشی شامل انتخاب محتوا، روش و ارزشیابی و بهطور کلی توسعه و بهبود کیفیت فعالیتهای آموزشی از دیگر اهدافی است که انتظار میرود با اجرای این طرح جدید آموزشی حاصل شود.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!زینب حمیدیفر تغییرات روزافزون و توسعه جوامع را عامل ایجاد نیازهای جدید در سازمانها برشمرد و افزود: در این شرایط آموزش به عنوان یکی از مهمترین دغدغهها در فهرست اولویت اکثر شرکتها تعریف میشود. برگزاری جلسههای آموزش، ارتقا و توانمندسازی مناسب برای کارمندان دارای ارزش بسیار زیادی است زیرا به آنان این امکان را میدهد تا مهارتهای جدیدی را بهدست آورند، مهارتهای موجود را بهبود بخشند و عملکرد بهتری داشته باشند.
وی با اشاره به همهگیری کرونا در دو سال اخیر و مجازی شدن بیشازپیش آموزشها در سازمانهای گوناگون گفت: از آنجایی که کار اصلی آموزش را در روشهای از راه دور و دانشگاه مجازی و مانند اینها، محتوای آموزشی به دوش میکشد، تولید متون، مطالب و محتوای غنی آموزشی بهعنوان ثروت بزرگ آموزشهای مجازی در دوران کرونا شناخته شده است.
مدیر آموزش و پژوهش بیمه کوثر با تاکید بر اینکه تولید محتوای آموزشی یکی از بنیانهای اساسی نظامها و ساختارهای آموزشی نوین است، خاطرنشان کرد: دقت در طراحی و تولید محتوای آموزشی امری اجتنابناپذیر و هرگونه وسواس و حساسیت در تولید آن کاملا منطقی، قابلتوجیه و بهحق است. در واقع، محتوای آموزشی باید متناسب با نیاز فراگیران، مطالب آن بهروز و دقیق و در نهایت، باید برای افراد قابل یادگیری باشد. ما نیز در بیمه کوثر کوشیدهایم که این مشخصهها و مختصات را در مطالب و محتوای آموزشی تولیدی خود لحاظ کنیم تا هرچه پربارتر و اثربخشتر شوند.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰