تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1402 - 10:54
کد خبر : 56603
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای  تغییر رویکرد در پیگیری پرونده‌های حقوقی نتیجه‌بخش بوده است بسته هستند

مدیرعامل بانک دی:

 تغییر رویکرد در پیگیری پرونده‌های حقوقی نتیجه‌بخش بوده است

 تغییر رویکرد در پیگیری پرونده‌های حقوقی نتیجه‌بخش بوده است
اخبار پولی مالی_ با توجه به حجم فعالیت‌ها و اهمیت وصول مطالبات و تعیین تکلیف پرونده‌های حقوقی در بانک دی، دستاوردها و اقدامات در این بخش رضایت‌بخش بوده است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی در دیدار با همکاران اداره دعاوی و اجراییات از تغییر رویکردها در پیگیری پرونده‌های حقوقی و تأثیر آن در رشد وصول مطالبات ابراز خرسندی کرد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

در ابتدای این نشست مسعود رشیدی، رئیس اداره دعاوی و اجراییات، معاونان و کارشناسان حاضر در جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده پرداختند.

مدیرعامل بانک دی، در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در این حوزه گفت: با توجه به حجم فعالیت‌ها و اهمیت وصول مطالبات و تعیین تکلیف پرونده‌های حقوقی در بانک، دستاوردها و اقدامات در این بخش رضایت‌بخش بوده است.

وی افزود: جامعه هدف این بانک خانواده معزز شهدا و ایثارگران هستند و این امر وظیفه ما را در احقاق حقوق و ایفای مأموریت بانک سنگین‌تر کرده است. قیطاسی با تأکید بر لزوم پیگیری و رعایت دقت در آمارهای مرتبط با پرونده‌های حقوقی گفت: پیگیری و اشراف کامل بر پرونده‌های حقوقی تا مرحله حصول نتیجه باید سرلوحه کار تمامی همکاران این حوزه باشد.

قیطاسی در پایان ضمن بررسی ۳۳ پرونده ویژه حقوقی در بانک توصیه‌هایی برای پیگیری و تسریع در حصول این پرونده‌ها ارائه کرد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه