با هدف رفع مشکلات نرمافزاری مشتریان:
تسهیل صدور «چکنو» با «میز امداد» هامون
به گزارش اخبار پولی مالی، از این پس، مشتریان بانک صادرات ایران در صورت مواجهه با مشکلات نرمافزاری در فرآیند نصب «هامون»، میتوانند با برقراری ارتباط تلفنی با کارشناسان بانک مرکزی از طریق شماره تلفن ۲۷۴۷۱۷۳۷ راهنماییهای لازم را دریافت کرده و مشکلات خود را رفع کنند.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!استفاده از چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران نیازمند نصب کردن نرمافزار همراه بانک صادرات ایران و نرمافزار «هامون» برای انجام امضای الکترونیکی است که با نصب این نرمافزار بر روی تلفن همراه، عملیات غیرحضوری احراز هویت انجام خواهد شد و گواهی امضای الکترونیکی در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.
این خبر همچنین حاکی است، تاکنون ۸۴۶۰ برگ «چکنو» (چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران) در قالب ۸۴۶ دسته چک دیجیتال برای مشتریان حقیقی بانک صادرات ایران صادر شده است و از این تعداد، ۴۰۶ برگ چک دیجیتال نقد شده است.
«چکنو» چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران ۱۱ دیماه سال جاری طی مراسمی ویژه رونمایی شد. تمامی مشتریان بانک صادرات ایران که حساب جاری با دستهچک دارند، بدون نیاز به مراجعه به شعبه میتوانند از طریق نرمافزار همراهبانک برای صدور دسته چک الکترونیک درخواست کنند. این دستهچک الکترونیک با نام تجاری «چکنو» برای صدور دسته چک برای همه افراد تا ۱۰ برگ صادر خواهد شد.
منبع- روابطعمومی بانک صادرات ایران،
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰