تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 - 14:11
کد خبر : 29689
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تجلیل شعبه شاهرود بیمه دانا از فرماندهان نیروی انتظامی، پلیس راهور و آگاهی بسته هستند

تجلیل شعبه شاهرود بیمه دانا از فرماندهان نیروی انتظامی، پلیس راهور و آگاهی

تجلیل شعبه شاهرود بیمه دانا از فرماندهان نیروی انتظامی، پلیس راهور و آگاهی
اخبار پولی مالی_ شعبه شاهرود بیمه دانا از زحمات و تلاش‌های فرمانده‌های نیروی انتظامی، پلیس راهور و پلیس آگاهی این شهرستان تجلیل کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، محمد شاهینی رئیس شعبه شاهرود اعلام کرد: این شعبه به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، طی مراسمی با اهدا لوح سپاس و گل از زحمات و تلاش‌های سرهنگ کریمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، سرهنگ فرزانه رئیس پلیس راهور و سرهنگ گیلانی رئیس پلیس آگاهی شهرستان شاهرود قدردانی و تشکر کرد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

در این مراسم رئیس شعبه شاهرود به اتفاق برخی از همکاران این شعبه با حضور جداگانه در محل نیروی انتظامی، پلیس راهور و پلیس آگاهی، ضمن برگزاری نشستی صمیمانه با ایشان، از خدمات فرماندهان و پرسنل تحت امر قدردانی کردند.

شاهینی در این دیدارها همچنین با تاکید بر لزوم همکاری فی‌مابین در راستای جلوگیری از حوادث جعلی و خسارت غیر واقعی، رضایت خود را از عملکرد نیروی انتظامی ابراز و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با ایشان اعلام کرد.

در این مراسم، فرماندهان نیروی انتظامی، پلیس راهور و آگاهی شاهرود نیز متقابلا از شرکت بیمه دانا بواسطه تعامل فی‌مابین و مشارکت در راستای اعتلای فرهنگ ترافیک در استان سمنان قدردانی و تشکر کردند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه