تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 شهریور 1402 - 9:34
کد خبر : 66177
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تاکید مدیران ارشد بانک ملی بر تقویت حلقه ارتباط میان مشتری و بانک بسته هستند

تاکید مدیران ارشد بانک ملی بر تقویت حلقه ارتباط میان مشتری و بانک

تاکید مدیران ارشد بانک ملی بر تقویت حلقه ارتباط میان مشتری و بانک
اخبار پولی مالی_ حسن مونسان عضو هیات مدیره و معاون امور شعب و حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران با حضور در واحد پاسخگویی روابط عمومی این بانک، بر تقویت حلقه ارتباط میان مشتری و بانک تاکید کردند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان عضو هیات مدیره و معاون امور شعب ضمن گفت و گوی تلفنی با مشتریان و کارکنان، بر اهمیت ارتباط با مشتریان تاکید کرد و گفت: در برنامه ارتباط بی واسطه مدیران و مشتریان، دغدغه ها و مشکلات از نزدیک لمس می شوند و ضرورت دارد که مدیران ارشد بانک در جریان امور بوده تا درنهایت نیازهای مشتریان مرتفع شوند.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

وی با تاکید بر اینکه کسب حداکثری رضایت مشتریان باید اولویت همکاران و مدیران بانک باشد، اظهار کرد: ارتباط های بی واسطه هم موجب دلگرمی همکاران و هم راهی برای حل و فصل بهتر نیازهای مشتریان است.

عضو هیات مدیره و معاون امور شعب بانک ضمن قدردانی از زحمات همکاران در اداره کل روابط عمومی بانک گفت: باید از تلاش ها و زحمات همکارانمان در این اداره به ویژه در واحد کال سنتر برای پاسخگویی با صبر و متانت به مشتریان بسیار قدردانی کنم چرا که بدون مشاهده فعالیت همکاران در این بخش، نمی توان سختی کار آنها را درک کرد.

همچنین حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی نیز با حضور در واحد پاسخگویی روابط عمومی به مسائل و مشکلات کارکنان که به صورت تماس تلفنی مطرح شد، پاسخ داد.

وی تاکید کرد: به دلیل گستردگی بانک تا اقصی نقاط کشور، بسیاری از همکاران فرصت طرح مشکلات یا نظرات خود را نمی یابند، اما با ایجاد امکان تماس تلفنی میان مدیران ارشد بانک و کارکنان، بسیاری از همکاران در سایر شهرها توانستند مشکلات و نظرات خود را درباره امور جاری بانک مطرح کنند.

معاون منابع انسانی بانک با تاکید بر اینکه مهم ترین سرمایه گرانسنگ بانک ملی ایران، نیروی انسانی آن است و مدیرعامل و هیات مدیره بانک اهتمام ویژه ای به حل مشکلات معیشتی و شغلی کارکنان دارند، افزود: مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی همکاران به طور دقیق مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد و با توجه به شرایط و اقتضائات قانونی نسبت به رفع آنها اقدام خواهد شد.

کاظمی با تقدیر از عملکرد روابط عمومی در تسهیل ارتباط مدیران ارشد بانک با بدنه کارکنان تاکید کرد: نقش روابط عمومی در تحکیم ارتباطات درون سازمانی و همچنین با مشتریان بسیار برجسته است و ایجاد چنین امکانی برای گفت و گو با همکاران در تحکیم هر چه بیشتر این ارتباط ها تاثیر بسزایی دارد.

گفتنی است، از روز گذشته اعضای هیات مدیره بانک به منظور ارتباط بی واسطه با مشتریان و کارکنان بانک در اقصی نقاط کشور، طبق جدول زمانبندی انتشار یافته در واحد پاسخگویی روابط عمومی حضور یافته و پاسخگوی مشکلات و نظرات تماس گیرندگان هستند.

بدین ترتیب امروز علاوه بر حضور معاونین امور شعب و منابع انسانی، روسا و معاونین ادارات کل اعتبارات، بررسی طرح ها و برنامه ریزی و نظارت اعتباری از ساعت ۸ تا ۹ و ۳۰ دقیقه صبح و روسا و معاونین ادارات کل اطلاعات بانکی، شبکه و زیرساخت، مدیریت عملیات بانکی و توسعه سیستم ها نیز از ساعت ۱۰ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح پاسخگوی مشتریان و همکاران بودند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه