تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 - 14:55
کد خبر : 48045
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بیمه اتکایی ‎ایران معین افزایش سرمایه ۲ هزار میلیارد تومانی را هدف گرفت بسته هستند

حیدری مدیرعامل عنوان کرد:

بیمه اتکایی ‎ایران معین افزایش سرمایه ۲ هزار میلیارد تومانی را هدف گرفت

بیمه اتکایی ‎ایران معین افزایش سرمایه ۲ هزار میلیارد تومانی را هدف گرفت
اخبار پولی مالی_مجوز ثبت در بورس بیمه اتکایی ایران معین صادر شده و بر این اساس در سال آینده این شرکت وارد بازار سرمایه می شود و سهام آن قیمت گذاری خواهد شد.

به گزارش اخبار پولی مالی، مجتبی حیدری، مدیر عامل بیمه اتکایی ایران معین روز شنبه ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۱ در نشست خبری، سال ۱۴۰۱ را برای اتکایی ایران معین سال گذار از شرکت بیمه مناطق آزاد به اتکایی عنوان کرد و افزود: در این سال شرکت هم به تعهدات خود در قبال بیمه گذاران عمل کرده و هم نسبت به ریل گذاری برای عملیات اتکایی اقدام کرد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

وی پرداخت بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال خسارت قراردادهای سنوات گذشته، واگذاری شعب مناطق آزاد به بیمه ایران، انتقال نمایندگان به این شرکت و واگذاری پرتفوی بیمه زندگی مان را از اقدامات اساسی دوره گذار برشمرد.

مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین تاکید کرد: در این میان تغییر ماموریت ما را از زمینه سازی بستر تحقق اهداف اتکایی دور نکرده و شرکت در این سال توانست بالغ بر ۲۶۰۰ میلیارد ریال پرتفوی اتکایی با ضریب خسارت پایین جذب کند.

حیدری همچنین از کسب مجوز تکافل، انتشار اوراق اتکایی، ثبت شرکت نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان سهامی عام خبر داد.

مدیر عامل بیمه اتکایی ایران معین در ادامه افزود: در سال جدید با طراحی و اجرای مدل برنامه ریزی عملیاتی همچون سال جاری، با افزایش بازده سرمایه گذاری و ورود به بازارهای اتکایی بین المللی شاهد شکوفایی شرکت باشیم.

حیدری درباره نمایندگان سابق شرکت بیمه ایران معین که مطالبات خود را از این مجموعه دریافت نکرده اند، عنوان کرد: نمایندگانی که به بیمه گزاران خود بدهی نداشته اند کارمزد خود را تماما دریافت کرده اند. با این حال اگر نماینده ای تعهدات خود را ایفا کرده و طلبی از شرکت دارد تا چند روز آینده آمادگی این را داریم تا به این مسئله رسیدگی کرده و حساب ها را تسویه کنیم.

وی همچنین در این نشست با بیان اینکه مجوز انتشار هزار میلیارد تومان اوراق اتکایی کسب شده است‌، گفت: در همین راستا سرمایه شرکت نیز به ۱۲۵۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده و  طبق برنامه ای که در دستور کار است سرمایه شرکت را در سال مالی پیش رو از محل سود سال ۱۴۰۱و محل تجدید ارزیابی و براساس مجوز بورس به ۲ هزار میلیارد تومان افزایش خواهیم داد و بر این اساس شرکت بیمه اتکایی ایران معین بزرگ ترین شرکت اتکایی از نظر سرمایه ثبتی در کشور محسوب می شود.

حیدری افزود: مجوز ثبت در بورس بیمه اتکایی ایران معین صادر شده و بر این اساس در سال آینده این شرکت وارد بازار سرمایه می شود و سهام آن قیمت گذاری خواهد شد.

مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین همچنین گفت: تعهدات و بیمه گذاران شرکت ایران معین از جمله بیمه های عمر به شرکت بیمه ایران منتقل شده اند‌‌. ۱۹ تا ۲۰ درصد از پرتفوی اتکایی به بیمه ایران مربوط است و ۸۰ درصد پرتفوی نیز از سایر بیمه ها داریم. بر این اساس سهم خاصی از اتکایی از بیمه ایران نبرده ایم.

وی تصریح کرد: بیمه اتکایی ایران معین یکی از بهترین سهام های ما در سال جاری بود و به دلیل عملکرد بسیار خوبی که داشت بسیار برای ما سودآور بود و بر این اساس ما سهام این شرکت را نخواهیم فروخت.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه