در اجلاس سراسری مدیریت برتر در توسعه کسب و کار:
بیمه آسیا تندیس زرین و نشان طلایی مشتری مداری را دریافت کرد
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، تندیس زرین، لوح اهتمام و نشان طلایی اجلاس سراسری مدیریت برتردر توسعه کسب و کار با رویکرد مشتری مداری که با حضور مدیران و مسئولان ارشد سازمان ها، ارگان ها و شرکت های دولتی و خصوصی در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، به بیمه آسیا تعلق گرفت.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!بنا بر این گزارش، مدیر اجرایی دبیر خانه اجلاس، محورهای اصلی این اجلاس را ارائه تحلیل موثرترین راهبردهای مدیریت، فرآیند تغییر پذیری در سیستم تصمیمات استراتژیک و راهکارهای ارتقای آن، تعریف الگوی جهانی مدیریت و ارائه راهکارهای ارتقا، ضرورت توسعه فرآیند اطلاعات و ارتباطات، مدیریت نوین مشتری مداری و حمایت از حقوق مصرف کننده، بررسی انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولید کنندگان و توزیع کنندگان و ارائه دهندگان خدمات برشمرد و در سخنان خود از بیمه آسیا به عنوان یکی از شرکت های برتر نام برد.
برچسب ها :بیمه آسیا، خدمات بیمه ای در عمان، بیمه های انرژی، اخبار پولی مالی، حق بیمه تولیدی،ریسک سنجی، خسارت
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰