برگزاری دومین جلسه کمیته مضمون بانکداری جامع بانک ملی در سالجاری
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این جلسه محمدرضا محمودپناه ضمن تاکید بر اهمیت اصلاح داده های مشتریان، خواستار همکاری شبکه شعب و واحدهای ستادی در این امر شد.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!در طول این نشست که روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل بانکداری تجاری، بانکداری شرکتی و سرمایهگذاری، بانکداری خرد، سازمان و روشها، روابط عمومی، عملیات بانکی و اطلاعات بانکی با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک حضور داشتند، مدیران پروژهها به ارائه وضعیت پیشبرد برخی از راهکارها و تشریح چالشهای اجرایی آنها پرداختند.
وضعیت پیشبرد پروژههایی چون مرکز تماس یکپارچه، سامانه CRM و ملی پیک توسط مدیران پروژهها گزارش گردید. همچنین دستاوردهای نهایی پروژههای اعتباربخشی به داده های مشتریان و بخشبندی کلان مشتریان طرح و بررسی شد.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰