ابوالفضل آقادادی در نشست هایی با حضور کارکنان سرپرستی، نمایندگان و برخی از ذی نفعان بیمه کوثر در جریان عملکرد و چالش های استان قرار گرفت.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!وی رعایت اصول اخلاقی و داشتن ویژگی های حرفه ای را برای سرمایه های انسانی شرکت اعم از کارکنان و نمایندگان را مهم دانست و افزود: این ویژگی های حرفه ای می تواند شامل توکل، تخصص، تعهد، تعلق، تداوم، تحول و تکامل باشد.
مدیرعامل شرکت ضمن برشمردن طرح های فناورانه ای که بیمه کوثر در سال ۱۴۰۱ و در سامانه «بیمه کوثر من» ارائه داده است بالاخص موضوع اعلام و پرداخت آنلاین خسارت بار دیگر بر ارائه خدمات با سرعت و دقت بالا به منظور جلب رضایت مشتریان، بیمه گذاران و ذی نفعان تاکید نمود.
وی در پایان تصریح کرد: خداوند را شاکرم که توفیق خدمتگزاری به مردم کشور عزیزمان در این عرصه را نصیب ما کرده و وظیفه ماست که بی هیچ منتی و در نهایت تکریم، خدمات مطلوب و به موقع بیمه ای را به مردم شریف این مرز و بوم ارائه دهیم و با همراهی آنان در زمان وقوع حوادث طبیعی و غیر طبیعی پیام آور آرامش و امنیت برای هم وطنان باشیم.
منبع_روابط عمومی بیمه کوثر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰