تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 18:06
کد خبر : 68204
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه های بانکی بانک سرمایه بسته هستند

ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه های بانکی بانک سرمایه

ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه های بانکی بانک سرمایه
اخبار پولی مالی_ بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه های بانکی در تاریخ ۲۱ مهر ماه و اختلال در سرویس های بانکی مبتنی بر کارت و سرویس های بانکداری الکترونیک به مدت شش ساعت اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی، بدین وسیله به اطلاع تمامی مشتریان می رساند به منظور ارتقای کیفی و بهینه سازی خدمات بانکداری، از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز جمعه مورخ ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۲ به مدت شش ساعت، ارائه خدمات بانکی با اختلال مواجه خواهد بود و هموطنان عزیز می توانند قبل و بعد از ساعت مذکور نسبت به انجام عملیات بانکی اقدام نمایند.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

گفتنی است، مرکز تماس صدای سرمایه با شماره ۴۳۷۳-۰۲۱ در زمان انجام عملیات و کلیه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان ارجمند است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه