تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 18:06
کد خبر : 68204
چاپ خبر
دیدگاهها برای ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه های بانکی بانک سرمایه بسته هستند
ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه های بانکی بانک سرمایه
اخبار پولی مالی_ بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه های بانکی در تاریخ ۲۱ مهر ماه و اختلال در سرویس های بانکی مبتنی بر کارت و سرویس های بانکداری الکترونیک به مدت شش ساعت اطلاعیه ای صادر کرد.
به گزارش اخبار پولی مالی، بدین وسیله به اطلاع تمامی مشتریان می رساند به منظور ارتقای کیفی و بهینه سازی خدمات بانکداری، از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز جمعه مورخ ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۲ به مدت شش ساعت، ارائه خدمات بانکی با اختلال مواجه خواهد بود و هموطنان عزیز می توانند قبل و بعد از ساعت مذکور نسبت به انجام عملیات بانکی اقدام نمایند.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!گفتنی است، مرکز تماس صدای سرمایه با شماره ۴۳۷۳-۰۲۱ در زمان انجام عملیات و کلیه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان ارجمند است.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰