تاریخ انتشار : یکشنبه 16 شهریور 1404 - 17:52
کد خبر : 91369
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای طرح لبخند ؛ گامی نو در فروش برخط بیمه­ های عمر و حوادث بیمه­ آسیا بسته هستند

طرح لبخند ؛ گامی نو در فروش برخط بیمه­ های عمر و حوادث بیمه­ آسیا

طرح لبخند ؛ گامی نو در فروش برخط بیمه­ های عمر و حوادث بیمه­ آسیا
اخبار پولی مالی-هدف اصلی از راه ­اندازی سامانه برخط، آسان­تر کردن شیوه­ های فروش است. این سامانه با در نظرگرفتن تمام چارچوب­های فنی و مقررات بیمه ­ای، فرآیند فروش را به صورت سریع، دقیق و منظم برای مشتریان بهینه می ­کند.

به گزارش اخبار پولی مالی, بیمه­ آسیا با هدف ارتقای تجربه مشتریان و سهولت در خرید، سامانه فروش برخط خود در بیمه­ های عمر و حوادث را راه ­اندازی کرده است. این سامانه شامل طرح­ های متنوعی همچون “لبخند” و “کارا” است که امکان دسترسی سریع و خرید آسان را برای مشتریان فراهم می­ کند. در بخش اول مصاحبه با علی حرمتی، مدیر بیمه ­های عمر و حوادث بیمه ­آسیا، درباره طرح “لبخند” و سامانه فروش برخط گفت و گو کرده ­ایم.
روابط عمومی بیمه ­آسیا: لطفا ویژگی ­های اصلی بیمه حوادث خانواده (طرح لبخند) را توضیح دهید.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

علی حرمتی:در بیمه نامه حوادث خانواده (طرح لبخند) شرکت بیمه آسیا، شما با پرداخت یک حق بیمه می­توانید خود و خانواده خود را در مقابل خطرات فوت و نقص عضو و ازکارافتادگی دائم (کلی و یا جزئی) و هزینه های پزشکی ناشی ازدرمان حادثه، تحت پوشش قرار دهید. در این بیمه­ نامه علاوه بر پوشش­های بیان شده، خسارت­های ناشی از خطرات زلزله، سیل و هدایت موتورسیکلت نیز تحت پوشش می­باشد. در واقع با خرید این بیمه نامه،مشتریان بدون پرداخت حق بیمه اضافی، می توانند خسارتهای ناشی از حوادث براثر هدایت موتور سیکلت را نیز دریافت نمایند،که این ویژگی آن را ازسایر بیمه نامه های حوادث متمایز می نماید.

روابط عمومی بیمه ­آسیا: چه نیازها یا چالش ­هایی شما را به سمت طراحی و راه ­اندازی یک سامانه برخط سوق داد؟

علی حرمتی: هدف اصلی از راه ­اندازی سامانه برخط، آسان­تر کردن شیوه­ های فروش است. این سامانه با در نظرگرفتن تمام چارچوب­های فنی و مقررات بیمه ­ای، فرآیند فروش را به صورت سریع، دقیق و منظم برای مشتریان بهینه می ­کند. در واقع افزایش توقعات مشتریان برای دسترسی سریع، راحت و بدون مراجعه حضوری به خدمات بیمه ای ، باعث شد به دنبال راه ­حلی باشیم که فرآیند خرید را تسهیل نماید. همچنین با توجه به تغییرات فناوری و گرایش روزافزون مردم به استفاده از ابزارهای دیجیتال، ایجاد سامانه برخط این امکان رامی دهد تا خدمات را به صورت مدرن ارائه دهیم. علاوه بر این، سامانه برخط فرصتی است تا پوشش ­های بیمه ­ای عمر و حوادث بیمه­ آسیا و حتی پوشش های خاص مانند خطر راکبین هدایت موتورسیکلت، به راحتی در دسترس مشتریان قرار گیرد.

روابط عمومی بیمه ­آسیا: برنامه ­های آینده شما برای توسعه این سامانه چیست؟

علی حرمتی: در برنامه­ های آینده بیمه ­آسیا، ارائه سایر طرح های بیمه ­ای عمر و حوادث ، تمدید بیمه­ نامه ­ها، ارائه خدمات پرداخت خسارت ، توسعه نرم ­افزاربرروی تلفن های همراه، بهره ­گیری از هوش مصنوعی و سایر فناوری­ های نوین در راستای صرفه­ جویی در زمان و رضایت کامل وجامع مشتریان، جزو اولویت ­های ماست.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه بیمه آسیا