تلاش برای توسعه خردهفروشی در بیمههای زندگی
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ مرجانه صابری معاون فنی بیمههای اشخاص بیمه سینا در تشریح جشنواره فروش بیمههای بیمههای زندگی بیان داشت: با توجه به اهمیت بیمههای زندگی برای آینده خانواده و همچنین تاکید مدیرعامل محترم بر توجه به این رشته بیمهای، برنامهریزی و هدفگذاری برای برگزاری این جشنواره با استفاده از ظرفیت شبکه فروش انجام شد.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!معاون فنی بیمههای اشخاص بیمه سینا افزود: هدف از برگزاری این جشنواره که از ۱۰تیر تا ۳۱ مردادماه برگزار شد، توسعه خرده فروشی، شناسایی توانمندی و ظرفیت نمایندگان در بخش بیمههای زندگی و ایجاد حس رقابت سالم در میان شبکه فروش بود که خوشبختانه بخشی از این اهداف محقق شد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر توجه به بیمههای زندگی میتواند برای آینده فرزندان و نسل جدید مفید و موثر باشد، ادامه داد: با توجه به تنوع محصولات بیمهای در بخش زندگی، نمایندگان با شناسایی نیاز مشتری میتوانند محصول متناسب را ارائه و بازار خوبی ایجاد کنند.
صابری تصریح کرد: در فرصت جشنواره ضمن برگزاری آموزشهای حضوری و آنلاین، نمایندگان بیشتری به عرصه فروش وارد شدند و تجربه جدیدی را آغاز کردند که امیدوارم این مسیر تداوم داشته باشد.
وی ضمن قدردانی از شبکه فروش بابت مشارکت پرشور در جشنواره در خصوص برنامههای آتی در بخش بیمههای زندگی اظهار داشت: توانمندسازی نمایندگان در مناطق دارای ظرفیت بالای فروش، عملیاتی کردن سازمان فروش در استانهای فعال و دارای ظرفیت و همچنین برگزاری جشنوارههای منطقهای به فراخور مناسبتهای خاص با اولویت نمایندگان تخصصی عمر از جمله برنامههایی است که به تدریج، تدوین و اجرا خواهد شد.
صابری ابراز امیدواری کرد، با تلاش و همگرایی شبکه فروش و توسعه خردهفروشی در بیمههای زندگی شاهد توازن بهتر پرتفوی و تقویت سرمایهگذاری در بیمه سینا باشیم./
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰