تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 16:30
کد خبر : 8159
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای احترام به مشتری،موثرترین ابزار در کسب موفقیت است بسته هستند

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از مدیریت منطقه مازندران:

احترام به مشتری،موثرترین ابزار در کسب موفقیت است

احترام به مشتری،موثرترین ابزار در کسب موفقیت است
اخبار پولی مالی- برنامه محوری از عوامل رشد و پیشرفت بانک محسوب می شود و در این راستا خلاقیت کارکنان حائز اهمیت است تا با برنامه ریزی موثر در جهت تحقق اهداف بانک تلاش نمایند.

به گزارش اخبار پولی مالی، ایمانی مدیرعامل بانک سینا با ابراز رضایت از روند رو به رشد آمار و شاخص های عملکردی شعب استان مازندران خواستار تلاش و مشارکت بیشتر، همراه با رعایت اخلاق حرفه ای در تعامل با مشتریان برای کسب موفقیت بیشتر و استفاده بهینه از ایده های نو در بهبود امور شد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

به گزارش روابط عمومی بانک سینا؛  ایمانی در بازدید از مدیریت منطقه مازندران ضمن قدردانی از عملکرد کارکنان این منطقه، روند فعالیت های اجرایی شعب را ستود و بر تلاش بیشتر جهت بهبود و ارتقاء سهم بازار، تکریم ارباب رجوع و مدیریت نقدینگی در شعب تاکید کرد.

وی با اشاره به ارائه خدمات و محصولات جدید از سوی بانک گفت: تمام همکاران با همه توان و اتکا به این ظرفیت در راستای ارتقاء خدمات بانکی، جذب مشتریان و منابع جدید تلاش کنند تا بانک سینا مانند همیشه در جایگاه والای خود در زمینه ارائه خدمات مطلوب به مشتریان باقی بماند.

مدیرعامل بانک سینا با اشاره به اینکه باید با تلاش دلسوزانه از دستاوردهای درخشان بانک در کسب موفقیت ها حفاظت و صیانت کنیم؛ گفت: می توان با اجرای پروژه های راهبردی و انسجام سازمانی، کیفیت عملکرد را ارتقاء داد و با خلق ایده های نو بهره وری بیشتری از امکانات فراهم آورد.

ایمانی به مواردی چون بازاریابی مستمر، آراستگی شعب و برنامه محوری کارکنان اشاره کرد و افزود: برنامه محوری از عوامل رشد و پیشرفت بانک محسوب می شود و در این راستا خلاقیت کارکنان حائز اهمیت است تا با برنامه ریزی موثر در جهت تحقق اهداف بانک تلاش نمایند.

گفتنی است  ایمانی ضمن بازدید از شعبه جدید امیر مازندرانی و محل احداث دفتر مدیریت منطقه در طبقه فوقانی شعبه، از ایجاد باجه در این منطقه خبر داد و ابراز امیدواری کرد تاسیس این باجه جدید زمینه ارائه خدمات بهتر به مشتریان را فراهم کند و اقدامی موثر در جهت تامین رضایتمندی مشتریان باشد.

گفتنی است در این سفر ایروانی معاون مهندسی و پشتیبانی، احمدی مدیرعامل شرکت توسعه سینا و عاطفی رئیس اداره مهندسی همراه مدیرعامل بودند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه