تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1402 - 8:39
کد خبر : 75680
چاپ خبر
دیدگاهها برای بیمه ایران به دنبال تحقق شعار مشتری مداری است بسته هستند
بیمه ایران به دنبال تحقق شعار مشتری مداری است
اخبار پولی مالی_ مدیرعامل بیمه ایران با مدیرعامل و مالک شرکت پارس هستی آسیا، مدیرکارخانه گسترش سفالین سبزوار و شرکت گراند صنعت و نیک گستر (صاحب نشان تجاری ایران شرق) بیمه گزاران برتر شعب سبزوار و نیشابور دیدار کرد.
به گزارش اخبار پولی مالی، در این دیدارها که با همراهی مدیرکل شعب استان خراسان رضوی انجام گرفت، رییس هیات مدیره بیمه ایران با اعلام توانمندی بی نظیر شرکت در پرداخت روزانه ۱۰۱ میلیارد تومان گفت: اعتقاد داریم یکی از مزیتهای کسب و کار ما، خدمات پس از فروش است. دنبال ارتباط با بیمه گزار و شناخت ایراد خودمان و رفع آن هستیم.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!شریفی افزود: حضور در محل بیمه گزار با رویکرد اصلاح نگاه دولتی و تحقق نگاه کسب و کاری است و امیدواریم بتوانیم گوشه ای از مشکلات تولید را در کشور حل کنیم.این نقش اساسی بیمه در اقتصاد میباشد و سعی میکنیم این وظیفه خودمان را به درستی انجام دهیم.
برچسب ها :بیمه ایران، مشتری مداری، مدیر عامل بیمه ایران، بیمه گزاران برتر استان خراسان رضوی، اخبار پولی مالی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰