تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 آذر 1402 - 12:22
کد خبر : 74714
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بیمارستان بانک ملی برگزیده بخش خدماتی بیست‌‌وچهارمین همایش ملی صنعت سبز بسته هستند

بیمارستان بانک ملی برگزیده بخش خدماتی بیست‌‌وچهارمین همایش ملی صنعت سبز

بیمارستان بانک ملی برگزیده بخش خدماتی بیست‌‌وچهارمین همایش ملی صنعت سبز
اخبار پولی مالی_ در بيست‌ و چهارمين همايش ملي صنعت سبز از ميان واحدهاي صنعتي ،معدني و خدماتي كل كشور، بيمارستان بانك ملي ايران در بخش خدماتي برگزيده و با اهداي تنديس سيمرغ و لوح از رياست بيمارستان، قدردانی شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این همایش که با حضور علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و حشمتی معاونت محیط زیست، برگزیدگان در سه بخش صنعت، معدن و خدمات سبز از سراسر ایران در سالن همایش‌های شهدای محیط زیست برگزار شد از جمالی ریاست بیمارستان بانک ملی ایران با اهداء لوح و تندیس قدردانی به‌عمل آمد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

در این همایش، حشمتی ضمن ارائه گزارشی درخصوص عملکرد واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی طی سخنانی اظهار کرد: در دورانی که تحریم های سخت باعث محدودیت شده با کمک مراکز دانش بنیان توانسته‌ایم برخی نیازهای کشور در حوزه محیط زیست را مرتفع کنیم.

وی افزود: فرآیند انتخاب واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی برای اولین بار در سال ۱۳۷۶ و در حوزه صنعت آغاز شد و در سال ۱۳۸۴ واحدهای خدماتی و در سال ۱۳۹۹ واحدهای معدنی در شاخص های فرایند انتخاب قرار گرفت. از بین ۳۰۵ واحد (۲۱۴ واحد صنعتی،۸۱ واحد خدماتی و ۱۰ واحد معدنی) ،۲۴ واحد صنعتی، ۸ واحد خدماتی و ۱ واحد معدنی، بیمارستان بانک ملی ایران موفق شد لوح صنعت سبز را دریافت کند.

مدیریت سبز مجموعه‌ای از اقدامات جامع و هدفمندی است که در سطوح مختلف دستگاه های اجرایی برای استفاده بهینه از منابع و کاهش اثرات سوء بر منابع زیستی انجام می گیرد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه